Uutislistaukseen

Vesivahinko Temppeliaukion kirkon seurakuntasalissa - osa alakerran tiloista pois käytöstä toistaiseksi

Temppeliaukion kirkko ylhäältä kuvattuna.

Temppeliaukion kirkon seurakuntasalissa ja alakerran kerhotiloissa on tapahtunut vesivahinko. Vesi pääsi valumaan katon läpi ja edelleen alakertaan. Tiloja on kuivattu rakennuspuhaltimilla ja ne on tarkastettu. Kuivatus tulee kestämään vielä 2 viikkoa eli 12.3.2024 asti.

Kirkon seurakuntasali säästyi pahimmalta ja tilaa voi käyttää normaalisti huomioiden kuivaustoimista aiheutuvat rajoitukset kulussa ja tilan estetiikassa. Kuivaustoimet seurakuntasalissa rajautuvat käytävän oven ja sähköpääkeskuksen alueelle.

Alakerran kerhotilat ovat kuivauksessa. Takkahuone on käyttökiellossa ainakin 12.3.2024 asti.

Vallitsevan tilanteen vuoksi tiloissa kokoontuvia ryhmiä ja niissä järjestettäviä tilaisuuksia on siirretty muihin tiloihin tai peruttu. Tilojen vakituisiin käyttäjiin on oltu suoraan yhteydessä asian tiimoilta.

Pahoittelemme vesivahingosta aiheutuvaa haittaa.

Anna Uotila
Anna Uotila