Meilahden kirkon takka-aula

Pöytiä, tuoleja ja takka Meilahden kirkon kerhohuoneistossa ja takka-aulassa.

Jalavatie 6 B, 00270 Helsinki

Auki sopimuksen ja toiminnan mukaan.

Takka-aulassa on penkkejä ja tuoleja 30 henkilölle.

Takka-aulan vieressä olevassa erikseen varattavassa keittiössä on

• kahvinkeitin
  • astiasto 30 hengelle
  • vedenkeitin
  • liesi ja uuni
  • mikroaaltouuni
  • kiertoilmauuni
  • jääkaappi ja pakastin
  • astianpesukone.

Huomioitavaa tilojen käytöstä

• Suntio on paikalla avaamassa ovet. Suntio ei osallistu tilaisuuden järjestelyihin, eikä emännöi/isännöi tai toimi tarjoilijana. Tilan varaajan on hyvä olla yhteydessä suoraan kyseisestä tilasta vastaavaan suntioon, kun tila on varattu. Suntioiden yhteystiedot löytyvät verkkosivuilta Yhteystiedot-osiosta.
  • Tilojen kristillisiä symboleja ei saa peittää.
  • Tanssien järjestäminen tiloissa ei ole mahdollista.
  • Alkoholin tarjoilu on rajoitettu tervetuliaismaljaan. Muu alkoholinkäyttö on kielletty.
  • Tila on luovutettava siinä kunnossa kuin se on annettu varaajan käyttöön.
  • Astiat ja muu esineistö on tiskattava ja laitettava takaisin omille paikoilleen. Liedet, tasot ja altaat on puhdistettava.
  • Tilaisuuden järjestäjä on korvausvelvollinen mahdollisesti särkyneestä tai kadonneesta seurakunnan omaisuudesta.
  • Äänitykset tiloissa on hoidettava kirkkojen aukioloaikojen jälkeen.
  • Soittimien käytöstä vastaavat kanttorit, ja niiden siirtämiseen on pyydettävä heiltä lupa.
  • Pianojen viritys hoidetaan tarvittaessa tilaajan kustannuksella.
  • Tila voidaan ottaa kirkkoherran päätöksellä seurakunnan käyttöön kansallisessa erityistilanteessa kuten suuronnettomuudessa tai valtiollisessa tilaisuudessa.

Takka-aula sopii lastenkutsuihin.

Vuokrahinnasto ja peruutusehdot sekä tilavaraukset ja tiedustelut

Töölön seurakunnan kirkkoherranviraston asiakaspalvelu puh. (09) 2340 6300 ja toolo.srk@evl.fi

Tilan esittely, kysymykset käytännön järjestelyistä ja varustelusta suntiolta numerosta (09) 2340 4720

Kuva: Juha Martinmaa

Esteetön kulku Esteetön kulku
wc wc

ke 10.4. klo 11.30 -13.00

Meilahden yhteinen lounas

Meilahden kirkon yhteisellä lounaalla on kukkarolle ystävälliset hinnat ja maittavaa kotiruokaa ilman ruokalistaa.
ke 24.4. klo 11.30 -13.00

Meilahden yhteinen lounas