Kuva: Helsingin seurakuntayhtymän kuvapankki / Elina Manninen (Keksi)

Vauvakerhot Töölön seurakunnassa

Onnittelut pienokaisesta! Vauva tuo tullessaan suuria muutoksia.

Tule mukaan jakamaan vanhemmuuden kokemuksia ja tutustumaan muihin alueella asuviin vauvaperheisiin loruttelun, laulun ja leikin merkeissä. Lue tarkemmat tiedot kerhoista verkkosivujemme Tapahtumat-osiosta ja tiloista Kirkot ja tilat -osiosta. Vauvan kanssa voit osallistua myös perhekerhoihimme

Esikoisvauvakerhot

Esikoisvauvakerhoon ilmoittaudutaan etukäteen kerhon ohjaajalle. Kerho on maksuton. Tarjolla on viikoittain pientä purtavaa.

Kevätkausi 2024

Tuomaankirkon esikoisvauvakerho

Torstaisin 14.3.–16.5.  kello 14–15.30. Tuomaankirkko sijaitsee Meilahden kirkon kiinteistössä osoitteessa Pihlajatie 16. Lisätietoja ja ilmoittautuminen koko kaudelle: sirpa.huhtamaki@evl.fi

Kerhiksen avoin vauvakerho

Keskiviikkoisin 10.1.–6.3. (ei viikolla 8) kello 13.00–14.30 osoitteessa Mechelininkatu 32 a C. Sisäänkäynti Kerhikselle löytyy Taivallahden kasarmien sisäpihalta, K-supermarket Kasarmin takapihalta. Pihalle käynti Mechelinikadun puolelta. Kerhis on matala kattolipallinen rakennus, jonka edessä kivinen pingispöytä.  Avoimeen vauvakerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja voi osallistua silloin, kun itselle parhaiten sopii. Tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa sekä loruttelua ja laulua. Kerho on maksuton. Tervetuloa!

Lisätietoja: satu.antila@evl.fi

Kerhiksen esikoisvauvakerho kokoontuu nuortentila Kerhiksellä Taivallahden kasarmeilla.

Vauvakerhot

Kevätkausi 2024

Avoin vauvakerho

Tiistaisin 8.1.–17.5. (ei vko 8) kello 13.30–15 Fokuksessa kauppakeskus Mall of Triplassa (5. krs) osoitteessa Pasilan Asema-aukio 1 A. Avoimeen vauvakerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja osallistua voi silloin, kun itselle parhaiten sopii. Kerho on maksuton.

Vauvahautomo: Odotuksen iloa!

Vauvahautomo sopii kaikille odottaville äideille. Vaihtuvat teemat äänimaljarentoutuksesta luovuuden lähteille. Voit liittyä mukaan koko kauden kuluessa. Ryhmä on kaikille avoin ja maksuton. Vauvahautomo kokoontuu tiistaisin klo 16.00-17.30 9.1.-14.5.2024. Ilmoittautuminen ja tiedustelut Reija Lind p. 050 3877 146 tai reija.lind@evl.fi

Sirpa Huhtamäki, lastenohjaaja
puh. (09) 2340 6382