Tilojen vuokrahinnasto

1.10.2023 alkaen

Huomioitavaa varauksissa

• Tilaisuuksien hinnat sisältävät alv 24 % sekä astioiden ja keittiön käyttömahdollisuuden silloin, kun ne kuuluvat tilan varusteluun.
  • Tarjoilupöytään saa liinat ilmaiseksi ja muut pöytäliinat maksavat 10 euroa kappale.
  • Käyttäjä jättää tilat siistiin kuntoon.
  • Ev. lut. seurakuntaan kuulumattoman henkilön hautaan siunaamisesta kirkkosalissa veloitetaan vuokra, joka on arkisin 360 euroa ja viikonloppuisin 570 euroa.

Peruutusehdot

• Tilavaraus on sitova ja mahdolliset peruutukset on tehtävä viimeistään 7 vuorokautta ennen tilaisuuden alkua.
  • Myöhemmin tulleista peruutuksista veloitamme 50 % hinnastossa mainitusta tilavuokrasta ja vain kirkkosaliin varatun toimituksen osalta 100 euroa.
  • Jos varausta ei peruta ollenkaan, veloitamme käyttämättömästä tilasta 100 % hinnastossa mainitusta tilavuokrasta ja 150 euroa vain kirkkosaliin varatun toimituksen osalta.
  • Lääkärintodistuksella tilavarauksen voi perua myöhemminkin.
  • Muut kuin toimitusvaraukset voi tehdä aikaisintaan kolmen viikon päähän

Tilavaraukset ja tiedustelut

Tilavarausten tiedustelut mm. syntymäpäiviä, rippijuhlia, kokouksia tai muita vastaavia varten tehdään sähköpostitse osoitteella tilavaraukset.toolosrk@evl.fi.

Varaukset kirkollisia toimituksia varten tehdään kirkkoherranvirastoon. Puhelinpalvelu on auki maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin kello 10–15, puhelin 09 2340 6300. Sähköposti toolo.srk@evl.fi.

* * * * *

Temppeliaukion kirkon seurakuntasali

Temppelikatu 16 A
Henkilömäärä on enintään 80

Kirkollisten toimitusten, kuten kastekahvien ja häävastaanottojen yhteydessä Helsingin seurakuntien jäsenille veloituksetta neljä tuntia (käyttöaika on neljä tuntia). Muistotilaisuuksien yhteydessä tilan käyttöaika on viisi tuntia.
Tilavuokra = maksuton

Töölön seurakunnan jäsenten yksityiset juhlat, kuten rippijuhla tai syntymäpäivät. Tilan käyttöaika on neljä tuntia.
Tilavuokra = 200 euroa

Taloyhtiöiden ja muiden alueen toimijoiden pienimuotoiset kokoukset. Tilan käyttöaika on neljä tuntia.

Tilavuokra = 400 euroa

Henkilöt, jotka eivät ole ev.lut seurakuntien jäseniä. Tilan käyttöaika on neljä tuntia.

Temppeliaukion kirkon takkahuone

Temppelikatu 16 B
Henkilömäärä on enintään 25

Kerhohuone Kerhis

Mechelininkatu 32 a C
Henkilömäärä on enintään 40

Esimerkiksi lasten syntymäpäiväjuhlat. Tila on varattavissa lauantaisin. Tilan käyttöaika on neljä tuntia.
Tilavuokra = 100 euroa

Tila on vuokrattavissa 30.4.2024 saakka.

Töölön kirkon seurakuntasali

Topeliuksenkatu 4
Henkilömäärä on enintään 48

Tilavuokra = 580 euroa

Töölön kirkon iso ja pieni neuvotteluhuone

Topeliuksenkatu 4
Ison neuvotteluhuoneen henkilömäärä on enintään 16 ja pienen neuvotteluhuoneen enintään 4

Iso neuvotteluhuone arkisin klo 8-16.30. Tilan käyttöaika on neljä tuntia.
Tilavuokra = 80 euroa
Muina aikoina tilavuokra = 160 euroa

Pieni neuvotteluhuone arkisin klo 8-16.30. Tilan käyttöaika on neljä tuntia.
Tilavuokra = 60 euroa
Muina aikoina tilavuokra = 120 euroa

Meilahden kirkon seurakuntasali ja aula

Pihlajatie 16
Henkilömäärä on enintään 96

Tuomaankirkon seurakuntasali ja kirkkokahvio

Pihlajatie 16
Seurakuntasalin henkilömäärä on enintään 48 ja kirkkokahvion 18

Tuomaankirkon kerhotila, kaksi huonetta

Jalavatie 6 b
Henkilömäärä on enintään 12

Arkisin kokouskäyttöön klo 8–16.30. Tilan käyttöaika on neljä tuntia.
Tilavuokra = 120 euroa
Muina aikoina tilavuokra = 160 euroa

Meilahden kirkon takka-aula ja liikuntasali

Jalavatie 6 b
Takka-aulan henkilömäärä on enintään 30

Takka-aula on varattavissa lauantaisin lasten syntymäpäiväjuhlia varten. Tilan käyttöaika on neljä tuntia.
Tilavuokra = 100 euroa

Liikuntasali on varattavissa lauantaisin lasten syntymäpäiväjuhlia varten. Tilan käyttöaika on neljä tuntia.
Tilavuokra = 100 euroa

Liikuntasali ja takka-aula yhdessä
Tilavuokra = 200 euroa / neljä tuntia

Liikuntasali on varattavissa ryhmäliikuntaa tms. varten