Meilahden kirkon seurakuntasali ja aula

kuvassa Meilehden kirkon seurakuntasali ovilta kuvattuna

Pihlajatie 16, 00270 Helsinki

Auki sopimuksen ja toiminnan mukaan.

Seurakuntasalissa on 96 istumapaikkaa ja tarjoilupöydän kanssa enintään 88 istumapaikkaa. Salin aulassa on istumapaikat 40 henkilölle.

Salissa on flyygeli, videotykki, valkokangas, fläppitaulu, äänentoisto, mikrofonit ja CD-soitin. Vuokrattavissa on pöytäliinoja hintaan 10 euroa/kpl. Tarjoilupöydän ja muistopöydän liinat ovat maksuttomia. Pöytäliinojen tarve on hyvä ilmoittaa varauksen yhteydessä.

Seurakuntasalin yhteydessä olevassa keittiössä on:

• astioita noin 80 henkilölle: kahviastiat, kakkulautaset, ruokalautaset, aterimet, juomalasit
  • tarjoiluastioita
  • kaksi kahvinkeitintä pannujauhatuskahville
  • vedenkeitin
  • mikroaaltouuni
  • liesi ja uuni
  • astianpesukone
  • jääkaappi ja pakastin
  • kukkamaljakoita ja kynttilänjalkoja.

Meilahden kirkon seurakuntasali sopii kokousten, kastejuhlien ja muistotilaisuuksien järjestämiseen.

Huomioitavaa tilojen käytöstä

• Suntio on paikalla avaamassa ovet. Suntio ei osallistu tilaisuuden järjestelyihin, eikä emännöi/isännöi tai toimi tarjoilijana. Tilan varaajan on hyvä olla yhteydessä suoraan kyseisestä tilasta vastaavaan suntioon, kun tila on varattu. Suntioiden yhteystiedot löytyvät verkkosivuilta Yhteystiedot-osiosta.
  • Tilojen kristillisiä symboleja ei saa peittää.
  • Tanssien järjestäminen tiloissa ei ole mahdollista.
  • Alkoholin tarjoilu on rajoitettu tervetuliaismaljaan. Muu alkoholinkäyttö on kielletty.
  • Tila on luovutettava siinä kunnossa kuin se on annettu varaajan käyttöön.
  • Astiat ja muu esineistö on tiskattava ja laitettava takaisin omille paikoilleen. Liedet, tasot ja altaat on puhdistettava.
  • Tilaisuuden järjestäjä on korvausvelvollinen mahdollisesti särkyneestä tai kadonneesta seurakunnan omaisuudesta.
  • Äänitykset tiloissa on hoidettava kirkkojen aukioloaikojen jälkeen.
  • Soittimien käytöstä vastaavat kanttorit, ja niiden siirtämiseen on pyydettävä heiltä lupa.
  • Pianojen viritys hoidetaan tarvittaessa tilaajan kustannuksella.
  • Tila voidaan ottaa kirkkoherran päätöksellä seurakunnan käyttöön kansallisessa erityistilanteessa kuten suuronnettomuudessa tai valtiollisessa tilaisuudessa.

Vuokrahinnasto ja peruutusehdot sekä tilavaraukset ja tiedustelut

Töölön seurakunnan kirkkoherranviraston asiakaspalvelu puh. (09) 2340 6300 ja toolo.srk@evl.fi

Tilan esittely, kysymykset käytännön järjestelyistä ja varustelusta suntiolta numerosta (09) 2340 4720

Kuva: Juha Martinmaa

Esteetön kulku Esteetön kulku
wc wc

ti 19.3. klo 15.00 -17.00

Naisten Forum

Suunnitellaan yhdessä tulevien kokoontumisten teemoja
to 21.3. klo 13.00 -14.30

Torstaikerho

Torstaikerhossa ohjelmaa varttuneemmalle väelle, yhteinen alkuhartaus, kahvitarjoilu ja ohjelma. Tule mukaan vaikka yhdessä omaishoidettavan kanssa!
to 4.4. klo 13.00 -14.30

to 11.4. klo 13.00 -14.30

ti 16.4. klo 15.00 -17.00

Naisten Forum

Keskustelun aiheena peruskoulun ja peruskoulun opettajien haasteet. Luokanopettaja Laura Klockars
to 18.4. klo 13.00 -14.30

ti 23.4. klo 16.15 -17.50

Macula Musica -luentokonsertti: Kevään uhrit

Silmäklinikka juhlistaa yli 150-vuotista taivaltaan ainutlaatuisella Macula musica -luentokonserttisarjalla, joka yhdistää alan huippuasiantuntijoiden tiedeluentoja taidemusiikkiin. Konserttisarjaa tukee Suomen Kulttuurirahasto, jolta Silmätautien klinikka sai 20 000 euron apurahan.
to 25.4. klo 13.00 -14.30