Musiikinopetusta palestiinalaiskoulussa. Suomen Lähetysseura toteuttaa Töölön seurakunnan lähetystyötä muun muassa kummityönä Palestiinassa. Kuva: Sari Lehtelä / Suomen Lähetysseura

Lähetys- ja avustustyö Töölön seurakunnassa

Seurakuntamme kansainvälisessä toiminnassa keskustellaan ajankohtaisista aiheista ja kuullaan vierailijoiden terveisiä lähetystyön hankkeista ja ohjelmista.

Seurakuntamme kansainvälinen toiminta järjestää muun muassa lähetys- ja rukouspiirejä sekä toimintaa Suomen Merimieskirkon kanssa. Hanna-ryhmässä tuetaan taloudellisesti ja rukouksin turkinkielisiä Toivoa naisille -ohjelmia.

Seurakuntamme kansainvälinen toiminta osallistuu vuosittain erilaisiin kampanjoihin ja myyjäisiin. Toimintaa ohjaavat seurakuntamme työntekijät ja vapaaehtoiset.

Lähetys- ja avustustyön toiminta ja tapahtumat ilmoitetaan verkkosivujemme Tapahtumat-osiossa.

Töölön seurakunnan palvelusopimuskohteet 2023

Pipliaseura

• Lukutaitoa naisille Afrikassa

Medialähetys Sanansaattajat

• Toivoa naisille -työ

Suomen Lähetysseura

• Israel: Rasismin ja vihapuheen vastaisen koulutuksen tukeminen Israelissa
  • Taiwan: Vahvistamme Taiwanin luterilaisen kirkon toimintaa
  • Tansania: Ilmastokestävät yhteisöt

Jos katselet kuvaesitystä tietokoneelta, pääset liikkumaan eteenpäin nuolinäppäinten avulla.