Kerhis

Töölön seurakunnan nuortentila

Ulkokuva Töölön seurakunnan nuortentila Kerhiksestä.

Mechelininkatu 32 a C, 00260 Helsinki

Auki toiminnan ja sopimuksen mukaan.

Kerhikselle mahtuu enintään 40 henkilöä.

Kerhiksen keittiöstä löytyvät jääkaappi, hella, uuni, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, astiat ja astianpesukone.

Kerhis on Töölön seurakunnan nuorten oma kokoontumispaikka. Kerhis on tervehenkinen ja tunnelmallinen matalankynnyksen kohtaamispaikka Taivallahden kasarmeilla.

Kerhiksellä järjestetään viikoittain sekä nuorteniltoja, nuorisokahviloita että muuta nuorille suunnattua ohjelmaa. Persoonallisen viihtyisässä Kerhiksessä on tarjolla ilmaista kahvia, teetä ja hengellistä evästä.

Vuokrahinnasto ja peruutusehdot sekä tilavaraukset ja tiedustelut

Tilavarausten tiedustelut mm. syntymäpäiviä, rippijuhlia, kokouksia tai muita vastaavia varten tehdään sähköpostitse osoitteella tilavaraukset.toolosrk@evl.fi.

Tila on vuokrattavissa 30.4.2024 saakka

Kerhiksen sisäkuva

Esteetön kulku Esteetön kulku
wc wc

pe 3.5. klo 10.00 -11.30

Avoin perhekerho

Tule tutustumaan alueen muihin vanhempiin, isovanhempiin ja hoitajiin rennon jutustelun ja kahvittelun merkeissä. Ohjelmassa on vapaata leikkiä sekä ohjattu laulu-/loruhetki. Avoin perhekerho on ilmainen, eikä siihen tarvitse ilmoittautua. Tervetuloa! 8.1.-17.52024, ei viikolla 8.
pe 3.5. klo 18.00 -22.00

Nuorten ilta

Nuorten avoin toiminta kutsuu nuoria yhteen Kerhiksen monipuolisiin tiloihin. Voit illoissa pelata lautapelejä, biljardia, socceria tai hengailla vaan kavereiden kanssa ja tutustua uusiin.
ke 8.5. klo 18.00 -21.00

pe 10.5. klo 10.00 -11.30