Tuomaankirkon seurakuntasali

kuvassa Tuomaan kirkon seurakuntasali ovilta kuvattuna

Pihlajatie 16, 00270 Helsinki

Auki sopimuksen ja toiminnan mukaan.

Seurakuntasalissa on tilaa 48 istumapaikalle. Käytettävissä on flyygeli, kiinteä fläppitaulu ja tarvittaessa videotykki.

Tuomaankirkon seurakuntasalin yhteydessä olevassa pienessä keittiössä on

• kaksi kahvinkeitintä pannujauhatuskahville
  • vedenkeitin
  • liesi ja uuni
  • astianpesukone
  • jääkaappi ja pakastin Tuomaankirkon kirkkokahvilan puolella.

Huomioitavaa tilan käytöstä

• Suntio on paikalla avaamassa ovet. Suntio ei osallistu tilaisuuden järjestelyihin, eikä emännöi/isännöi tai toimi tarjoilijana. Tilan varaajan on hyvä olla yhteydessä suoraan kyseisestä tilasta vastaavaan suntioon, kun tila on varattu.
  • Tilojen kristillisiä symboleja ei saa peittää.
  • Tanssien järjestäminen tiloissa ei ole mahdollista.
  • Alkoholin tarjoilu on rajoitettu tervetuliaismaljaan. Muu alkoholinkäyttö on kielletty.
  • Tila on luovutettava siinä kunnossa kuin se on annettu varaajan käyttöön.
  • Astiat ja muu esineistö on tiskattava ja laitettava takaisin omille paikoilleen. Liedet, tasot ja altaat on puhdistettava.
  • Tilaisuuden järjestäjä on korvausvelvollinen mahdollisesti särkyneestä tai kadonneesta seurakunnan omaisuudesta.
  • Valkoisia pöytäliinoja on mahdollisuus vuokrata. Veloitus liinojen pesusta on 10 €/kpl.
  • Äänitykset tiloissa on hoidettava kirkkojen aukioloaikojen jälkeen.
  • Soittimien käytöstä vastaavat kanttorit, ja niiden siirtämiseen on pyydettävä heiltä lupa.
  • Pianojen viritys hoidetaan tarvittaessa tilaajan kustannuksella.
  • Tila voidaan ottaa kirkkoherran päätöksellä seurakunnan käyttöön kansallisessa erityistilanteessa kuten suuronnettomuudessa tai valtiollisessa tilaisuudessa.

Vuokrahinnasto ja peruutusehdot sekä tilavaraukset ja tiedustelut

Töölön seurakunnan kirkkoherranviraston asiakaspalvelu puh. (09) 2340 6300 ja toolo.srk@evl.fi

Tilan esittely, kysymykset käytännön järjestelyistä ja varustelusta suntiolta numerosta (09) 2340 4720

Esteetön kulku Esteetön kulku
wc wc

ke 20.3. klo 12.30 -13.30

Hiljaisuuden jooga vauvoille

Tule nauttimaan pienokaisesi kanssa virkistävästä joogasta. Joogaryhmä kokoontuu keskiviikkoisin ja torstaisin. Valitse itsellesi sopiva päivä tai tule vaikka molempina päivinä! Tämä ryhmä sopii parhaiten silloin kun vauvasi ei vielä konttaa. Voit liittyä ryhmiin milloin vain koko vuoden ajan 10.1.-16.5.2024 (ei viikolla 8, eikä pyhinä) Jooga on maksuton. Kurssin joogaliikkeet vahvistavat kehoa lempeästi ja turvallisesti. Vauvat saavat olla vierellä omalla alustalla ja joitakin liikkeitä tehdään yhdessä vauvan kanssa. Ota oma alusta vauvalle ja joogamatto, jos on. Ilmoittautuminen ja tiedustelut reija.lind@evl.fi, 050 387 7146.
ke 20.3. klo 14.30 -15.30

Hiljaisuuden jooga taaperoille

Hiljaisuuden jooga taaperoille ja vanhemmille. Tule nauttimaan pienokaisesi kanssa virkistävästä joogasta. Joogaryhmä kokoontuu keskiviikkoisin ja torstaisin. Valitse itsellesi sopiva päivä tai tule vaikka molempina päivinä! Tämä ryhmä sopii parhaiten silloin kun vauvasi jo konttaa. Voit liittyä ryhmiin milloin vain koko vuoden ajan. Kurssi on n. 8 kk – 2-vuotiaille taaperoille yhdessä vanhemman kanssa. Jooga liikkeet ovat helppoja. Jooga ei tarvitse olla sinulle entuudestaan tuttu. Taaperot tutustuvat toisiinsa ja voivat liikkua vapaasti tilassa. Ota oma joogamatto mukaan, jos on. Keskiviikkoisin klo 14.30-15.30 Torstaisin klo 12.30-13.30 Ryhmät kokoontuvat 10.1.-16.5.2024 (ei viikolla 8), Tuomaankirkon seurakuntasali Pihlajatie 16 Ilmoittautuminen ja tiedustelut Reija Lind p. 050 3877 146 tai reija.lind@evl.fi Jooga on maksuton.
to 21.3. klo 10.00 -11.00

Hiljaisuuden jooga vauvoille

Tule nauttimaan pienokaisesi kanssa virkistävästä joogasta. Joogaryhmä kokoontuu keskiviikkoisin ja torstaisin. Valitse itsellesi sopiva päivä tai tule vaikka molempina päivinä! Tämä ryhmä sopii parhaiten silloin kun vauvasi ei vielä konttaa. Voit liittyä ryhmiin milloin vain koko vuoden ajan 16.8.-14.12.2023 (ei viikolla 42) ja 10.1.-16.5.2024 (ei viikolla 8, eikä pyhinä) Jooga on maksuton. Kurssin joogaliikkeet vahvistavat kehoa lempeästi ja turvallisesti. Vauvat saavat olla vierellä omalla alustalla ja joitakin liikkeitä tehdään yhdessä vauvan kanssa. Ota oma alusta vauvalle ja joogamatto, jos on. Ilmoittautuminen ja tiedustelut reija.lind@evl.fi, 050 387 7146.
to 21.3. klo 12.30 -13.30

Hiljaisuuden jooga taaperoille

Tule nauttimaan pienokaisesi kanssa virkistävästä joogasta. Joogaryhmä kokoontuu keskiviikkoisin ja torstaisin. Valitse itsellesi sopiva päivä tai tule vaikka molempina päivinä! Tämä ryhmä sopii parhaiten silloin kun vauvasi jo konttaa. Voit liittyä ryhmiin milloin vain koko vuoden ajan 10.1.-16.5.2024 (ei viikolla 8). Jooga on maksuton. Joogaliikkeet ovat helppoja joten joogan ei tarvitse olla sinulle entuudestaan tuttu. Taaperot tutustuvat toisiinsa ja voivat liikkua tilassa vapaasti. Ota oma joogamatto mukaan jos on. Ilmoittautuminen ja tiedustelut reija.lind@evl.fi, 050 387 7146.
to 21.3. klo 14.00 -15.30

Esikoisvauvakerho

Kokemusten jakamista, vertaistukea, kahvittelua sekä loruttelua ja laulamista. Esikoisvauvakerho on ilmainen 14.3.-16.5. (ei viikko 8). Ilmoittautuminen kevätkaudelle sirpa.huhtamaki@evl.fi
ma 25.3. klo 15.30 -16.45