Kuva: Helsingin seurakuntayhtymän kuvapankki / Elina Manninen (Keksi)

Perheleirit Töölön seurakunnassa

Perheleireillä on huomioitu erityisesti perheen pienimmät. Kaikenlaiset perheet ovat leireille tervetulleita.

Järjestämme vuosittain kahdesta kolmeen perheleiriä yhdessä muiden Helsingin kantakaupungin seurakuntien kanssa. Perheleireille ovat tervetulleita niin ydin-, uusio-, sateenkaari- kuin yksinhuoltajaperheet ja esimerkiksi isovanhemmat lastenlastensa kanssa.

Leirit järjestetään pääsääntöisesti Helsingin seurakuntayhtymän leirikeskuksissa, jotka sijaitsevat pääkaupunkiseudun läheisyydessä. Leireille voi saapua joko yhteisellä bussikuljetuksella tai omalla autolla.

Perheleireillä järjestetään toimintaa sekä sisällä että ulkona. Ohjelmaan voi osallistua oman halunsa mukaan. Perheleirit antavat mahdollisuuden virkistäytyä ja tutustua toisiin lapsiperheisiin luonnonkauniiden leirikeskusten ympäristöissä.

Tarkemmat tiedot perheleireistä löytyvät verkkosivujemme Tapahtumat-osiosta lähempänä leirien ajankohtaa. Perheleireille ilmoittaudutaan Helsingin seurakuntien sähköisessä asiointipalvelussa.

Perheleirit vuonna 2024, Korpirauhan leirikeskuksessa

• 30.8.‒1.92024 Linkki ilmoittautumiseen lisätään tälle sivustolle lähempänä leirin ajanokohtaa.

Leirillä puuhataan kaikkea mukavaa sisällä ja ulkona ja tietenkin saunotaan ja uidaan. Jokaiselle perheelle on tarjolla oma huone. Tarkempia tietoja leiristä lähetetään leirikirjeessä ilmoittautuneille n. viikkoa ennen leiriä. Leirille voi saapua yhteiskuljetuksella eli tilausajobussilla Kallion kirkolta, Kisahallin bussien parkkipaikalta tai vaihtoehtoisesti omalla autolla. Lähtö perjantaina klo 17 ja paluu sunnuntaina n. klo 14. Hinta: aikuiset 70€ ja lapset 40€ (2-17v.). Leirimaksu sisältää kuljetukset, ruoat, ohjelmana ja leirivakuutuksen.

Lisätiedot:

Markus Lehtimäki, kasvatuksen pappi, p. 050 359 3559, markus.lehtimaki@evl.fi