Nuorten ilta

pe 5.4. klo 18.00 – pe 5.4. klo 22.00

Kerhis

Nuorten avoin toiminta kutsuu nuoria yhteen Kerhiksen monipuolisiin tiloihin. Voit illoissa pelata lautapelejä, biljardia, socceria tai hengailla vaan kavereiden kanssa ja tutustua uusiin.

Kerhis on funkkistyylinen matala rakennus vanhan Kasarmialueen sisäpihalla ja sen edessä on kivinen pingispöytä.

Lämpimästi tervetuloa!

• Nuorille Nuorille

johtava nuorisotyönohjaaja
Jalavatie 6b

Nuoriso- ja rippikoulutyö.

seurakuntapastori
Topeliuksenkatu 4

”Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.” (Joh. 1:5).
Minulle usko on valoa, turvaa ja luottamusta. Sellaista uskoa haluan myös pappina olla välittämässä.
Olen 34-vuotias kohtaaja ja kuuntelija. Teen erilaisia toimituksia ja olen mukana jumalanpalveluselämässä ja nuorisotyössä. Työhistoriani alkaa rakennustyömailta ja kulkee kaupan palvelutiskin kautta kirkkoon. Käytännönläheinen ote näkyy edelleenkin työssäni vahvasti. Minulle tärkeää on kohdata kaikenlaiset ihmiset tasavertaisesti ja mahdollisimman saavutettavasti, tässä pyrin myös koko ajan kehittämään itseäni.
On etuoikeus saada kulkea erilaisten, eri ikäisten ihmisten arjessa, juhlassa ja elämän taitekohdissa mukana. Etenkin surussa myötäeläminen ja surevien tukeminen on sydäntäni lähellä oleva kunniatehtävä. On onni päästä olemaan mukana myös ilon, kasvun ja rakkauden juhlissa.
Kohtaamiset ja toimitukset onnistuvat luontevimmin suomeksi. Englannin ymmärtämisen taitoni on hyvä ja puhun yksinkertaista englantia tarvittaessa. Valmiita tekstejä luen tarvittaessa ruotsiksi.
Vapaa-ajalla vietän aikaani joko kotona kotimaisten sarjojen parissa tai keikoilla hyvän musiikin ja ystävien kanssa.
Nähdään kirkolla, ilon ja ikävän juhlissa tai vaikka kodin siunaamisen hetkissä -missä vain tarvitset. Olen täällä ihan Sinua varten!

Nuorisotyönohjaaja
Pihlajatie 16