Kirjallisuusterapeuttinen sururyhmä

to 4.4. klo 17.00 – to 4.4. klo 19.00

Töölön kirkon Pärinäpirtti, Töölön kirkko

Kuolema on kipeä kokemus ja suru voimia kuluttavaa. Monet kysymykset odottavat vastaustaan. Jakamalla kokemuksiamme, voimme auttaa toisiamme eteenpäin tässä elämäntilanteessa.

Sururyhmässä kokoonntutaan yhteen ja käydään läpi menetykseen liittyviä ajatuksia, tunteita ja asioita, kun läheisen kuolemasta on vähintään puoli vuotta aikaa. Menetystä lähestytään kirjallisuusterapeuttisilla menetelmillä, erilaisten tekstien avulla, kirjoittamalla ja keskustelemalla. Mitään erityisiä kirjoittamisen taitoja ei tarvita. Ryhmä on suljettu ja vaatii ilmoittautumista.

Kevään tapaamiskerrat ovat 29.2, 7.3., 14.3., 21.3., 4.4., 11.4. ja 2.5.

Ryhmää ohjaavat sururyhmäohjaaja Katja Hero ja kirjallisuusterapiaohjaaja Annika Korpimies. Lisätiedot ja ilmoittautuminen katja.m.hero@gmail.com. Laita viestiin nimesi ja puhelinnumerosi, niin sinuun ollaan yhteydessä. Ryhmään otetaan 8–10 osallistujaa.