Depressiokoulu 2024

ke 3.4. klo 14.00 – ke 3.4. klo 16.00

Fokus

Stressaako, uuvuttaako, masentaako? Töölön seurakunta ja Helsingin seurakuntien Perheneuvonta järjestävät Depressiokoulu-kurssin, jossa opiskellaan masennuksen ennaltaehkäisy- ja hoitotaitoja

Depressiokoulussa syvennytään joka tapaamiskerralla uuteen aiheeseen materiaalin pohjalta, lisätään tietoisuutta omista mielialoista, sekä rakennetaan omaa työkalupakkia päivittäisten tehtävien äärellä ja vaihdetaan ajatuksia toisten ryhmäläisten kanssa. Mikäli sinulla on halukkuutta jakaa vertaistuellisessa ryhmässä ajatuksiasi ja olet valmis pysähtymään mielialojesi äärelle, ilmoittaudu mukaan! Ryhmään otetaan 8 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ryhmä kokoontuu 10 kertaa keskiviikkoisin ajalla 20.3.-29.5., pois lukien 1.5. Ryhmän ohjaajina toimivat perheneuvoja-psykoterapeutti Tarja Huttunen ja sosionomi-diakoni Heidi Syngelmä.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot ke 29.2. mennessä Heidi Syngelmälle, heidi.syngelma@evl.fi tai p. 09 2340 4741. Ota yhteyttä ja sovitaan lyhyt haastattelu, jossa käydään läpi tämänhetkistä elämäntilannettasi.

• Aikuisille Aikuisille

diakoni
Mechelininkatu 32 a B

Länsi- ja Pohjois-Pasilan alueet.