Waste & Feast Ruskeasuon Rastin lounas

pe 26.11. klo 11.20 – pe 26.11. klo 13.00

Ruskeasuon seurakuntakeskus Rasti

Ruokahävikkiä hyödyntäen ja yhdessä aterioimme edullisesti Ruskeasuon seurakuntakeskus Rastilla perjantaisin.

Ruskeasuon seurakuntakeskus Rastilla aterioimme yhdessä perjantaisin 11.30-13.00. Aterian hinta aikuiselta on kaksi euroa ja alle 12 vuotiaalta lapselta yhden euron.

Seurkuntamme tiloissa on voimassa vahva maskisuositus ja pyydämme, että osallistut toimintaamme terveenä. Muistutamme myös myös hyvästä käsihygieniasta.

Olemme mukana pienentämässä ruokahävikkiä ja hyödynämme ylijäämäruokaa yhteistyössä Stadin safkan kanssa. Samalla kannamme vastuutamme luonnosta ja sen hyvinvoinnista. Syksyn ruokailuista emme julkaise ruokalistaa ja huomioithan ettemme voi huomioida ruokailutoiminnassamme erityisruokavalioita.

Tule mukaan aterioimaan yhdessä Rastille!

emäntä-suntio
Topeliuksenkatu 4