POP-messu feat. Jari Levy -lähetys Töölön kirkosta

su 6.12. klo 17.00 – su 6.12. klo 18.00
Mustavalkoinen kasvokuva Jari Levystä.

Töölön kirkko

Itsenäisyyspäivän Pop-messu vietetään kokoontumisrajoitusten vuoksi Facebook-livelähetyksenä.

Pappi: Tinja Lammila

Juontaja: Mikko Saari

Musiikki: Make Perttilä

Artistivieras: Jari Levy

Taipuu mutta ei taitu - Itsenäisyyspäivän Pop-messu vietetään pienimuotoisesti mutta suurisieluisesti artistivieras Jari Levyn, pastori Tinja Lammilan ja messuisäntä Mikko Saaren seurassa. Mukaan pääset omalla laitteellasi Facebook-tapahtuman livelähetyksen kautta (linkki alla).

Lauluntekijä ja gospelmuusikko Jari Levy on soittanut koskettimia ja laulanut gospelyhtye Exitissä jo vuodesta 2001. Lisäksi Levy on vaikuttanut muun muassa Heureka ja Levy & Grammari -yhtyeissä. Itsenäisyyspäivän artistivierailu on Levyn ensimmäinen vierailu Pop-messussa.

Tervetuloa!

Kuva: Tommi Levy

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Liity tästä linkistä livelähetykseen Facebook-tapahtumassa Linkki avautuu uudessa välilehdessä