Lohdutuksen ilta lapsensa menettäneille

la 18.1. klo 18.00

Fokus, kauppakeskus Mall of Tripla (5. krs) (Pasilan Asema-aukio 1 A, 00520 Helsinki)

Keskustelua menetyksestä ja surusta. Missä on toivo?

Kirjailijat pastori Eeva Peura ja perhe- ja psykoterapeutti Tarja Tervahauta toimittivat vuonna 2018 surukirjan Lapseni on poissa  – kirja suruun (Kirjapaja 2018). Kirja on tarkoitettu vertaistueksi ja vierelle kulkijaksi suruprosessiin. Kirja valittiin vuonna 2018 vuoden kristilliseksi kirjaksi.

Illassa rovasti Erkki Kuusanmäki syventyy yhdessä teoksen toimittajien kanssa lapsen menettämiseen, suruun ja vähän puhuttuun kipeään aiheeseen. Tule löytämään toivon ja lohdutuksen voima.

Tapahtuman jälkeen tarjolla on iltateet ja mahdollisuus keskustella. Töölön seurakunnasta mukana ovat diakonissa Sirkku Kuusanmäki ja diakoni Heidi Tervahauta.

vuodenkristillinenkirja.fi Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunnan diakoniatyö

diakonissa
Jalavatie 6b

Meilahden ja Ruskeasuon alue

diakoni
Mechelininkatu 32 a B

Länsi- ja Pohjois-Pasilan alueet.