Messujen striimaus on päättynyt

Aurinko pilkistää Temppeliaukion kirkon ulkomuurin takaa. Taustalla värikkäitä kerrostaloja ja puita ruskan...

Kuva: Juha Martinmaa

Töölön seurakunnassa toteutetut messustriimaukset ovat päättyneet.

Temppeliaukion kirkon messuun on voinut aiemmin osallistua suorana lähetyksenä Töölön seurakunnan YouTube-kanavan kautta.

Olet tervetullut messuun niin Temppeliaukion, Töölön kuin Meilahden kirkossa. Arki-illan ehtoollisia järjestämme Töölön kirkolla keskiviikkoisin klo 18.00 – 18.30 ja Fokuksella torstaisin klo 18.00-18:30.

Verkkoon lähetettäviä messuja löydät listattuna Kirkko Helsingissä -verkkosivuilla.

Toni Westervik
Toni Westervik
pääsuntio
Lutherinkatu 3

Seurakunnan suojelujohtaja

• Vastaa paikallisesti siitä, että toiminta toimipisteissä toteutetaan turvallisuusohjeita noudattaen, ja että tekniset edellytykset turvalliselle toiminnalle ovat kunnossa.

Häirintäyhdyshenkilö

• Häirintäyhdyshenkilöön voit olla yhteydessä, jos tunnet tulleesi häirityksi tai epäasiallisesti kohdelluksi. Voit olla yhteydessä myös huomatessasi toisen henkilön joutuvan epäasiallisen käytöksen kohteeksi.

Suntioiden tiimivastaava

• Toimii suntioiden lähiesihenkilönä.

Kiinteistöistä vastaava

• Vastaa tilojen teknisistä kysymyksistä sekä yhteistyöstä sopimuskumppaneiden suuntaan.

2023-09-12 11:32:00.0