Fiksua vuorovaikutusta – keskusteluilta kiireiselle sukupolvelle

ma 6.5. klo 17.30 – ma 6.5. klo 19.30
kolme kuvaa, eri ikäisiä ihmisiä

Töölön kirkko

''Mikään ei muutu, jos mitään ei muuta". Katse vuorovaikutuksen dynamiikkaan asiantuntijoiden johdolla. Keskustelua ja tehtäviä sisältävä hyvän olon ilta Töölön kirkolla.

Kuluuko osa kesästäsi nahistellen? Mitä toivot tulevalta kesältä eniten? Tunnistatko läheisesi kipukohtia ja tarpeita? Millaisia vuorovaikutusrooleja tilanteissa voi ilmetä?

Näitä ja paljon muuta pohditaan kevään asiantuntijaillassa Töölön kirkolla 6.5. klo 17.30-19.30, kun hyvinvoinnin asiantuntija ja valmentaja Kirsi Kankaanpää ja rakentavan vuorovaikutuksen ohjaaja Jonna Hagelberg saapuvat ohjaamaan vuorovaikutusiltaa.

Pyrimme löytämään vastauksia siihen, millaisen kommunikaation ja vuorovaikutuksen kautta pystyy parantamaan tyytyväisyyttä sekä itseen että läheisiin. Oli kyseessä sitten parisuhde, ystävyyssuhde tai muu tärkeä ihmissuhde, on nähdävissä, että rakentavan ja oivaltavan vuorovaikutuksen kautta rakennetaan parempia olosuhteita ja lopputulemia.

Illan aikana pohditaan monipuolisesti rooleja ja vuorovaikutustyylejä, sekä tehdään tehtäviä, joiden kautta voi oivaltaa uusia asioita sekä itsestä että läheisistä.

Illan aikana luvassa keskustelua, tehtäviä ja kehollinen harjoitus. Tarjolla myös iltapala työskentelyn puolivälissä.

Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Lisätietoja; projektityöntekijä Niina Marjanen puh. 050 345 0524 tai niina.marjanen@evl.fi

projektityöntekijä
Jalavatie 6b