Kuva: Helsingin seurakuntayhtymän kuvapankki / Katri Lehtola (Keksi)

Nuoret Töölön seurakunnassa

Järjestämme nuorille rippikoulun jälkeen matalan kynnyksen päihteettömiä ja tervehenkisiä illanviettoja. Nuorten iltoja järjestetään viikoittain seurakuntamme nuortentila Kerhiksellä Taivallahden kasarmeilla Taka-Töölössä ja monitoimitila Fokuksessa kauppakeskus Mall of Triplassa. Nuorten illoissa on tarjolla kahvia, teetä, pientä purtavaa ja hengellistä evästä. Nuortenillat kerhiksellä ovat keskiviikkoisin klo 18-21 ja perjantaisin klo 18-22. Fokuksen nuortenillat ovat perjantaisin klo 18-21.

Rippikoulun suorittaneet nuoret voivat osallistua vuosittain isoskoulutukseen. Isoskoulutuksen suorittaneet nuoret voivat toimia isosina rippikouluissa. Lue lisää rippikoulustaisostoiminnasta ja rippijuhlista seurakunnassamme verkkosivuiltamme.

Lisäksi järjestämme nuorille leirejä ja muita tapahtumia. Nuorilla on mahdollisuus osallistua myös seurakuntien yhteisiin nuorten vaikuttamisseminaareihin ja -leireihin. Täysi-ikäiset nuoret voivat suorittaa seurakunnassamme muun muassa leiriyövalvojakoulutuksen.

Nuorten toimintaa ohjaavat seurakuntamme nuorisotyöntekijät ja nuoret. Nuorten tapahtumat ilmoitetaan verkkosivujemme Tapahtumat-osiossa, sekä Instagramin Toolonuoret -tilillä.

Ole osa kristillistä yhteisöä ja perinnettä. Tule osalliseksi ja vaikuta!

varhaisnuorisotyönohjaaja
Jalavatie 6 B