Gospelia Kaikille -kuoro Temppeliaukion kirkossa Gospel Spring 2019 -kevätkonsertissa. Kuva: Töölön seurakunnan kuvapankki / Tuomo Björksten

Gospelia Kaikille

Puhutteleeko gospel sydäntäsi? Saako rytmimusiikki lanteesi keikkumaan? Tule mukaan opettelemaan gospelin laulamista, rytmiä ja liikettä!

Gospelia Kaikille -kuoro on matalan kynnyksen gospelkuoro, joka kokoaa yhteen satoja gospellaulusta kiinnostuneita aikuisia ympäri pääkaupunkiseudun.  Jopa kolmestasadasta laulajasta koostuvaan massakuoroon ei ole pääsykoetta eikä osallistuminen edellytä sitoutumista. Kuoroa johtaa musiikin maisteri Nina Pakkanen.

Gospelia Kaikille -kuoron harjoituksissa on mukana Gospel Helsinki -kuorolaisia sekä Gospel Helsinki Band. Kauden aikana harjoitellaan 4-5 moniäänistä gospellaulua päätöskonserttia varten ja kokeillaan Complete Vocal -tekniikkaa, gospelsoundia ja rytmikkääseen gospellaulamiseen kuuluvaa liikkumista. Nykygospelissa yhdistyvät soul-, blues-, jazz- ja rockmusiikki.

Gospelia Kaikille -kuoron kausi huipentuu yhteiskonserttiin Gospel Helsinki -kuoron ja vierailevan sooloartistin kanssa.

Osallistumismaksu on 45 euroa/kausi, tulit mukaan heti ensimmäisellä kerralla tai vasta myöhemmin. Ilmoittautuminen kuoroon on auki kahdesti vuodessa. Emme kysele osaamistasi tai kuorolaulukokemustasi, sillä kuoro on avoin kaikille.

Olet tervetullut juuri Sinun osaamisellasi!

Ilmoittautuminen: https://gospelhelsinki.fi/gospelia-kaikille/

Lisätietoja: gospeliakaikille@gmail.com

Lue lisää Gospelia Kaikille -kuorosta ja tulevista ilmoittautumisista

Gospelia Kaikille

Gospelia Kaikille on matalan kynnyksen gospelkuoro, joka kokoaa yhteen satoja gospellaulusta kiinnostuneita aikuisia ympäri pääkaupunkiseudun. Jopa kolmestasadasta laulajasta koostuvaan massakuoroon ei ole pääsykoetta eikä osallistuminen edellytä sitoutumista. Kuoroa johtaa musiikin maisteri Nina Pakkanen.

Olet tervetullut juuri Sinun osaamisellasi!

Ilmoittautuminen ja lisätietoja: gospeliakaikille@gmail.com

Gospelia Kaikille

Gospelia Kaikille (GK) on vapaaehtoisten, Gospel Helsinki -kuorolaisten ylläpitämää toimintaa. Toiminta on suoraa jatkoa 2020–2023 -projektille ja Gospelia Kaikille 2018–2019 -hankkeelle, joka aloitettiin vastauksena gospellauluharrastuksen kasvaneeseen kysyntään. Hanke osoittautui menestykseksi heti alkumetreillä, sillä Gospelia Kaikille -kuoron osallistujamäärä jouduttiin rajaamaan kolmeensataan laulajaan.

Gospelia Kaikille noudattaa Kirkko Helsingissä ja Helsingin seurakuntien musiikkityön strategiaa, ja sen tavoitteena on:

• kutsua kristittyjä yhteen
  • antaa aineksia henkilökohtaisen ja yhteisöllisen hartauselämän vahvistamiseen
  • välittää osallistujille Jumalan rakkautta ja armon sanomaa
  • tarjota yhteisöllistä toimintaa nuorille ja yksinäisille
  • toimia monikielisenä hengellisenä yhteisönä
  • monipuolistaa jumalanpalveluselämää
  • perustua vapaaehtoisuuteen ja avoimuuteen
  • tukea vapaaehtoistoimintaa
  • olla jokaisen saavutettavissa
  • valmius kehittää hankkeen aikana säännöllisesti toteutettava gospelmessu, joka tuo kirkkoihin uusia ihmisiä ja jäseniä.

Nina Pakkanen
nina.pakkanen@evl.fi