Seurakuntalaisia ja seurakuntamme vapaaehtoisia Tuomaankirkossa vuonna 2017. Kuva: Töölön seurakunnan kuvapankki / Arto Vuori

Aikuiset Töölön seurakunnassa

Tarjoamme monipuolista toimintaa kaikenikäisille aikuisille aina nuorista aikuisista varttuneimpiin senioreihin – ikään ja sukupuoleen katsomatta!

Järjestämme aikuisille muun muassa luento- ja keskustelutilaisuuksia, kahviloita, retriittejä sekä harrastuskursseja soitinryhmistä kädentaitoihin ja joogaan. Tarjoamme myös ryhmätoimintaa niin yksinhuoltajille, omaishoitajille kuin surevillekin. Huomioimme toiminnassamme myös sukupuolivähemmistöt. Aikuisten toimintaa ohjaavat seurakuntamme työntekijät ja vapaaehtoiset.

Töölön seurakunnan monitoimitila Fokuksessa kauppakeskus Mall of Triplassa keskustellaan avarasti kristinuskosta ja järjestetään toimintapajoja aina kirjoittamisesta maalaamiseen.

Aikuisten toiminta ja tapahtumat ilmoitetaan verkkosivujemme Tapahtumat-osiossa ja seurakuntamme jäsentalouksiin kausittain postitettavassa paperisessa toimintaesitteessä. Esite on saatavilla myös seurakuntamme toimipisteillä.

Tervetuloa mukaan!