Kuva: Helsingin seurakuntayhtymän kuvapankki / Katri Lehtola (Keksi)

Kouluikäisten (1.-7.-luokkalaisten) leirit vuonna 2024

Kaikki leirit järjestetään Korpirauhan leirikeskuksessa

• pe-su 15.‒17.3.2024
  • ma-to 17.‒20.6.2024 (juhannusviikon leirillä yövytään teltoissa)
  • pe-su 27.‒29.9.2024

Leirit järjestetään yhteistyössä lähiseurakuntien kanssa ja mukana on lapsia sekä työntekijöitä ja isosia useasta eri seurakunnasta. Yöpyminen 4 hengen huoneissa yhdessä tuttujen tai uusien kavereiden kanssa, paitsi kesän leirillä jossa majoitutaan teltoissa. Leireillä puuhataan monipuolisesti - luvassa mm. askartelua, pelejä ja leikkejä sekä tietenkin saunomista ja leirinuotio. Tarkempia tietoja lähetetään ilmoittautuneille leirikirjeen muodossa ennen leirille lähtöä. Leirien hinta 60€/ seuraavat sisarukset 60€ (sis. matkat, majoituksen, ruoat ja leirivakuutuksen).

Linkit ilmoittautumisiin tulevat tälle sivulle lähempänä leirien ajankohtaa.

KESÄN TELTTALEIRI MA-TO 17.-20.6.2024

Töölön ja Kallion seurakuntien yhteinen telttaleiri juhannusviikolla ma-to Siuntiossa Korpirauhan telttaleirialueella. Leirille lähdetään maanantai aamuna ja paluu on torstaina alkuiltapäivästä.

Tämä telttaleiri sopii hyvin myös ensikertalaiselle. Ruokailut tapahtuvat leirikatoksessa, jonne ruoka noudetaan läheisestä leirikeskuksesta. Yöpyminen seurakunnan teltoissa. Tarvitset vain oman makuupussin ja makuualustan. Leirillä puuhataan monenlaista mukavaa sään mukaan ja säästä riippumatta. Leirillä myös saunotaan, ollaan leirinuotiolla ja nautitaan toistemme hyvästä seurasta. Tarkempia tietoja lähetetään leiriläisille leirikirjeen muodossa ennen leirin alkua. Leirin hinta 60 €, seuraavat sisarukset 50 € sisältää matkat, telttamajoitukset, ruoat ja leirivakuutuksen.

HUOM! Paikkoja ei jaeta ilmoittautumisjärjestyksessä, vaan ilmoittautumisen päätyttyä leiripaikat jaetaan tasaisesti järjestävien seurakuntien alueella asuvien ja toimintaan osallistuvien kesken. Jos paikkoja jää, muualtakin tulevat ovat tervetulleita.

Töölöstä leirille lähtee Markus-pappi ja Kalliosta Tytti. Muut ohjaajat tarkentuvat myöhemmin.

Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta 19.5. mennessä.

Markus Lehtimäki, pappi, kasvatustyön esimies
markus.lehtimaki@evl.fi