Kuva: Helsingin seurakuntayhtymän kuvapankki / Katri Lehtola (Keksi)

Kouluikäisten (1.-7.-luokkalaisten) leirit vuonna 2024

Kaikki leirit järjestetään Korpirauhan leirikeskuksessa

• pe-su 15.‒17.3.2024
  • ma-to 17.‒20.6.2024 (juhannusviikon leirillä yövytään teltoissa)
  • pe-su 27.‒29.9.2024

Leirit järjestetään yhteistyössä lähiseurakuntien kanssa ja mukana on lapsia sekä työntekijöitä ja isosia useasta eri seurakunnasta. Yöpyminen 4 hengen huoneissa yhdessä tuttujen tai uusien kavereiden kanssa, paitsi kesän leirillä jossa majoitutaan teltoissa. Leireillä puuhataan monipuolisesti - luvassa mm. askartelua, pelejä ja leikkejä sekä tietenkin saunomista ja leirinuotio. Tarkempia tietoja lähetetään ilmoittautuneille leirikirjeen muodossa ennen leirille lähtöä. Leirien hinta 60€/ seuraavat sisarukset 60€ (sis. matkat, majoituksen, ruoat ja leirivakuutuksen).

Linkit ilmoittautumisiin tulevat tälle sivulle lähempänä leirien ajankohtaa.

KEVÄTLEIRI 15.-17.3.2024

Töölön, Kallion ja Paavalin seurakuntien sekä Tuomiokirkkoseurakunnan yhteinen leiri. Tämä leiri sopii myös ensikertalaiselle. Yöpyminen 4 hh yhdessä tuttujen tai uusien kavereiden kanssa. Leirillä puuhataan monenlaista sisällä ja ulkona sekä tietenkin saunotaan ja ollaan leirinuotiolla. Tarkempia tietoja lähetetään leiriläisille leirikirjeen muodossa. Leirin hinta 60 €, seuraavat sisarukset 50 € sisältää matkat, majoitukset, ruoat ja leirivakuutuksen.

HUOM! Paikkoja ei jaeta ilmoittautumisjärjestyksessä, vaan ilmoittautumisen päätyttyä leiripaikat jaetaan tasaisesti järjestävien seurakuntien alueella asuvien ja toimintaan osallistuvien kesken.

Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta 18.2. mennessä

Anu "Porkkana" Aalto, varhaisnuorisotyönohjaaja