Kuva: Helsingin seurakuntayhtymän kuvapankki / Elina Manninen

Merkkipäivät

"Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti." (Ps. 23: 6)

Töölön seurakunta järjestää tasavuosia täyttäville senioreilleen ikäkausisynttäreitä kahdesta kolmeen kertaan vuodessa Meilahden kirkossa, Temppeliaukion kirkossa ja Töölön kirkossa. Ikäkausisynttärit ovat oman lähikirkon alueen syntymäpäiväsankarien yhteinen juhlatilaisuus, johon seurakunta lähettää kutsut postitse 70, 75, 80, 85, 90, 95 ja 100 vuotta täyttäville seurakuntalaisilleen. Osallistuminen ikäkausisynttäreille on vapaaehtoista.

Töölön seurakunta lähettää lisäksi jokaiselle 70, 75, 80, 85, 90, 95 ja 100 vuotta täyttävälle seurakuntalaiselleen postitse onnittelukortin.