Kuva: Helsingin seurakuntayhtymän kuvapankki / Elina Manninen (Keksi Agency)

Diakoniatyön harjoittelu

Kiinnostaako diakoniatyön harjoittelu modernissa kaupunkiympäristössä? Töölön seurakunta tarjoaa mahdollisuuksien mukaan mahdollisuuden suorittaa diakoniaharjoittelun diakoniksi opiskelevalle keväisin ja syksyisin. Valitetavasti emme voi ottaa harjoittelujaksolle diakonissaksi opiskelevia opiskelijoita. Voit lähettää meille avoimen hakemuksen sähköpostitse osoitteeseen maija.aker@evl.fi.

Kerro hakemuksessa itsestäsi, opinnoistasi ja harjoittelusi tavoitteista. Kerro myös opintokokonaisuudestasi ja harjoittelun kestosta sekä ajankohdasta. Kevään harjoittelujaksoon liittyvät hakemukset käsittelemme marraskuun aikana ja syksyn hakemukset toukokuun aikana. Lyhyemmistä harjoitteluista ja tutustumisjaksoista päätetään tapauskohtaisesti. Ilmoitamme hakijoille valintapäätöksistä sähköpostitse. Huomaathan, että emme lähtökohtaisesti ota harjoitteluun seurakunnan alueella asuvia opiskelijoita.

Lähetäthän muut harjoitteluun liittyvät kysymykset sähköpostitse osoitteeseen maija.aker@evl.fi.