Kulttuuriklubin kirkkoilta

ma 20.1. klo 17.00

Temppeliaukion kirkko (Lutherinkatu 3, 00100 Helsinki)

Erikoisilta teatterineuvos Ritva Heikkilän 100-vuotismuistoksi

Tervetuloa Kulttuuriklubin kirkkoiltaan Temppeliaukion kirkkoon maanantaina 20.1. kello 17!

Tilaisuudessa puheen pitää historioitsija Teemu Keskisarja. Musiikista vastaavat diplomilaulaja Raita Karpo ja Helsingin Seniorilaulajat.

Mukana ovat myös Töölön seurakunnan seurakuntapastori Hilkka Niemistö, pastori Eeva Tikka ja Eeva Jalonen.

Tammikuun ensimmäinen perinteinen Kulttuuriklubi järjestetään Temppeliaukion kirkossa tiistaina 28.1. kello 18. Perinteiset Kulttuuriklubit järjestetään joka kuukauden viimeisenä tiistaina.

Kulttuuriklubien teemoina on pääasiassa kaupunkiimme liittyviä ajankohtaisia aiheita ja esittelyjä eri taiteen aloilta. Illoissa on mahdollisuus keskustella aiheista yhdessä. Kulttuuriklubeja koskevia toiveita otetaan mielellään vastaan.

Kuva: Roni Tuomivirta

• Aikuisille Aikuisille