Vapaaehtoistoiminta

Jalavatie 6 B

Meilahden kirkko
Vapaaehtoistoiminnan tiimin tiimivastaava.

Olen vapaaehtoistoiminnan koordinaattori, jonka työnä on huolehtia ja mahdollistaa seurakuntalaisten ja alueella asuvien ihmisten seurakunnan toimintaan mukaan pääseminen toiminnan ja tekemisen kautta.  Töölön seurakunnassa on noin 50 eri vapaaehtoistehtävää, joten kaikille kiinnostuneille löytyy kyllä jokin tekemisen paikka. Minuun voi olla yhteydessä kaikissa vapaaehtoistoimintaan liittyvissä asioissa.

Minuun voi törmätä Meilahden -ja Tuomaan kirkoilla, Ruskeasuon seurakuntakeskus Rastissa ja kauppakeskus Triplan monitoimitila Fokuksessa, joissa pääsääntöisesti työskentelen vapaaehtoisten parissa. Kollegani vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Mari Munne-Kärkelän vastuulla on vapaaehtoistoiminta Töölön ja Temppeliaukion kirkoilla.

Vapaa-ajalla käyn torjumassa kiekkoja Helsingin jäähallissa ja talvella käyn avantouimassa Munkassa. Luonnossa liikkuminen on myös tärkeää minulle.

Mari Munne-Kärkelä

vapaaehtoistoiminnan koordinaattori
Jalavatie 6 b

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattorina autan ihmisiä etsimään tehtävää seurakunnassa. Töölön seurakunnassa on paljon vapaaehtoistehtäviä, joten meiltä löytyy tekemistä erilaisiin elämäntilanteisiin. Vastaan Töölön ja Temppeliaukion kirkkojen vapaaehtoistoiminnasta. Lisäksi työhöni kuuluu diakonian vapaaehtoistoiminta, mikä tarkoittaa esimerkiksi vapaaehtoisten etsimistä juttu- ja ulkoiluseuraksi vanhuksille. Teen työtä myös vapaaehtoistoiminnan tiimin viestinnän parissa.

Otathan yhteyttä, jos haluat kysyä ja keskustella vapaaehtoistoiminnasta.

Vapaa-ajalla juttelen muiden vanhempien kanssa hiekkalaatikon reunalla. Luen kirjoja ja seuraan uutisia.