Pop-messu feat. Vahtera

su 6.9. klo 17.00
Pop-messu-teksti, jonka vieressä on graafinen kuva sähkökitarasta, jossa on kuva rististä. Vahteran kasvot lilalla taustalla.

Töölön kirkko

14. sunnuntai helluntaista. Lähimmäinen.

Pop-messu on jälleen täällä kevään ja kesän tauon jälkeen!

Tervetuloa syyskuun Pop-messuun feat. Vahtera sunnuntaina 6.9. kello 17 Töölön kirkkoon (Topeliuksenkatu 4, Helsinki)!

Artistivieras: Vahtera, esilaulaja: Maija Lehtinen, kapellimestari: Make Perttilä

Liturgia ja saarna: Tuomas Meurman, messuisäntä Mikko Saari

Messun jälkeen jatkot järjestetään seurakuntasalissa, jossa on myös pientä tarjoilua. Noudatamme messussa voimassa olevia turvallisuusmääräyksiä.

Bändivetoinen Pop-messu järjestetään joka kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina Töölön kirkossa. Pop-messussa vieraillee kuukausittain artistivieras ja vierailevia messupalvelijoita. Raikkaat Pop-messut sopivat kaikenikäisille. Noudatamme tapahtumassa turvallisuusuosituksia.

Vahtera on keikkaillut pienimuotoisesti ja harrastanut musiikkia koko ikänsä ajan. Meri Vahtera osallistui vuoden 2016 Voice of Finlandiin ja sijoittui kilpailussa kolmanneksi. Moni muistaa Vahteran hattupäisenä helsinkiläisenä, joka lauloi tekstit uskottavasti.

Kilpailun kautta Vahtera tapasi tuottaja Jonas Olssonin, jonka kanssa näkemykset musiikista ja artistiudesta kohtasivat. Vahtera ja Olsson alkoivat tehdä musiikkia yhdessä. Vuonna 2017 Vahtera solmi levytyssopimuksen Universal Musicin kanssa.

Vahtera on julkaissut tähän mennessä viisi singleä, jotka ovat soineet myös radiossa. Debyyttialbumi julkaistiin maaliskuussa 2020.

Rovastikuntamme messuista Kallion kirkon messu on katseltavissa YouTubesta Kirkko Helsingissä -kanavalta suorana lähetyksenä sunnuntaina kello 10. Katsoaksesi lähetystä koko näytöllä klikkaa valitsemasi messulähetyksen alalaidassa olevaa ruutu-symbolia (koko näyttö) tai paina näppäimistöltäsi f-näppäintä lähetyksen ollessa käynnissä. Mobiiliselaimella kosketa videon otsaketekstiä, niin selaimesi avaa lähetyksen ja saat avattua lähetyksen siellä koko näytölle.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Pop-messu feat. Vahtera Facebookissa Linkki avautuu uudessa välilehdessä