Mindful Pilates -intensiivikurssi

su 30.8. klo 18.00 – su 30.8. klo 19.00

Ilmoittautuminen on päättynyt

4. kerran tiiviskurssi.

Tervetuloa hengähtämään hetkeksi ja hakemaan eväitä tasapainoiseen arkeen!
Mindful Pilates neljän kerran tiiviskurssina Fokuksessa kauppakeskus Triplassa
Jokaisessa tapaamisessa tehdään pilates-harjoitus ja lyhyt mindfulness-meditaatio.

Opettajana toimii sertifioitu mindfulness- ja pilatesopettaja Kati Boijer- Spoof Heikinheimo. Kurssi soveltuu sekä aloittelijoille että näitä lajeja jo harjoittaneille. 4 kertaa sunnuntaisin klo 18–19 30.8.-20.9. (tulethan ajoissa!) Paikka: Fokus, Mall of Tripla 5.krs, Pasila Hinta: 50 e / 4 kerran kurssi.  Ilmoittautumiset: Töölön seurakunnan nettisivujen kautta, tiedustelut virva.krans@evl.fi tai kati.heikinheimo@gmail.com

Töölön seurakunta

seurakuntapastori
Pasilan Asema-aukio 1 A

Fokuksen toiminnasta vastaava, lapsi- ja perhetyön pappi. Pasilan ja Ruskeasuon alue

Toimin pappina Fokuksessa Triplan kauppakeskuksessa. Sieltä minut voi löytää vaikkapa päivystämästä tai lasten kerhoista. Lapsi- ja perhetyö on lähellä sydäntäni ja olen tehnyt sitä jo useamman vuoden ajan. On tärkeää, että voimme seurakuntana olla osana lapsiperheiden elämää. Toimituksissa ja messuissa palvelen eri puolilla Töölön seurakuntaa. Erityisesti kastetoimitukset, joissa kohdataan uuden elämän ihme, puhuttelevat minua. Vastaan messu- ja musiikkielämässä  Länsi-Pasilan ja Ruskeasuon alueista. Teen myös yhteistyötä alueen koulujen ja päiväkotien kanssa. Vapaa-ajalla minut voi löytää esimerkiksi Keskuspuistosta tai Stadikalta, myös lukeminen on minulle mieleistä. Hymyillään, kun tavataan!