Vaalien teemalause Uskottu, toivottu, rakastettu kirjoitettuna liukuväriselle taustalle.

Töölön seurakunnan vaalitulokset

hallintokappalainen
Lutherinkatu 3

Olen 45-vuotias pappi. Temppeliaukion kirkossa olen palvellut vuodesta 2008. Työssäni olen vuosien varrella ollut mukana monella työalalla kasvatustyöstä julistustyön johtoon. Nykyisin toimin seurakunnan hallintopastorina. Keskeisintä työssäni on aina ollut seurakuntaelämän ydin: Jumalanpalveluselämä ja toimitukset. Erityisesti niiden kautta kohtaamme seurakunnan koko kirjon vauvasta vaariin. Minut voi työssäni parhaiten tavoittaa juuri Temppeliaukion kirkosta tai myös seurakuntamme muiden kirkkojen palveluksista.

Harrastuksiini kuuluvat klassinen laulu, käsityöt, luonto ja liikunta eri muodoissaan. Perheeseeni kuuluu puolison lisäksi kolme poikaa. Vapaa-ajalla minut saattaa bongata kalastamasta poikieni kanssa Helsingin rannoilla tai tarkkailemasta lintuja jollain Helsingin ja Espoon parhailla lintupaikoilla.

tiedottaja
Mechelininkatu 32 a B
henkilöstösihteeri
Jalavatie 6 B

Työhöni kuuluu pääasiassa seurakunnan työntekijöiden palvelussuhteiden hallinnollisten asioiden hoitaminen ja henkilöstön tukeminen.