Meilahden yhteinen lounas

ke 29.3. klo 11.30 – ke 29.3. klo 13.00

Meilahden kirkon takka-aula

Seurakunnan edullinen ruokailu ruokahävikkiä hyödyntäen.

Meilahden yhteinen lounas aloitetaan yhteisellä hartaudella 11.30. Aterian hinta on 2€ aikuiselta ja alle 12-vuotiaalta lapselta 1€. Myynnissä on myös 5 kerran ateriakortteja 10€ hintaan. Ruokailun maksuvälineenä käy käteinen tai etukäteen ostettu ateriakortti. Pankki- ja luottokorttimaksaminen ei ole mahdollista. Varaathan tasarahan.

Meilahden yhteinen lounas valmistetaan kauppojen ylijäämäruokaa hyödyntäen. Saaduista aineksista valmistettu ateria on maistuvaa kotiruokaa ja ruokalistaa emme voi etukäteen antaa. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan ettemme voi ottaa ruokailuissamme huomioon erityisruokavalioita.

Tervetuloa mukaan!

johtava vapaaehtoistoiminnan koordinaattori
Jalavatie 6 B

Meilahden kirkko Vapaaehtoistoiminnan tiimin tiimivastaava.

Olen vapaaehtoistoiminnan koordinaattori, jonka työnä on huolehtia ja mahdollistaa seurakuntalaisten ja alueella asuvien ihmisten seurakunnan toimintaan mukaan pääseminen toiminnan ja tekemisen kautta.  Töölön seurakunnassa on noin 50 eri vapaaehtoistehtävää, joten kaikille kiinnostuneille löytyy kyllä jokin tekemisen paikka. Minuun voi olla yhteydessä kaikissa vapaaehtoistoimintaan liittyvissä asioissa.

Minuun voi törmätä Meilahden -ja Tuomaan kirkoilla, Ruskeasuon seurakuntakeskus Rastissa ja kauppakeskus Triplan monitoimitila Fokuksessa, joissa pääsääntöisesti työskentelen vapaaehtoisten parissa. Kollegani vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Mari Munne-Kärkelän vastuulla on vapaaehtoistoiminta Töölön ja Temppeliaukion kirkoilla.

Vapaa-ajalla käyn torjumassa kiekkoja Helsingin jäähallissa ja talvella käyn avantouimassa Munkassa. Luonnossa liikkuminen on myös tärkeää minulle.