Miesten maanantaiseura

ma 27.2. klo 13.00 – ma 6.3. klo 15.00

Meilahden kirkon seurakuntasali ja aula

Pastori Sakari Toiviainen kertoo sairaalapapin työstä. Meilahden alueella on maamme suurin terveyspalveluiden keskittymä ja se kasvaa edelleen täyttä vauhtia. Sairaalapapit huolehtivat hyvinkin erilaisten potilaiden sielunhoidollisista tarpeista. Kuulemme myös, mitä tapahtuu vanhalle Lastenlinnalle.

Miesten Maanantaiseura kevätkaudella 2023

Uusi kirkkoherramme Hilkka Niemistö kertoo siitä, mikä hänestä on tärkeää maanantaina 23. tammikuuta kello 13 Meilahden kirkon seurakuntasalissa.

Maanantaina 27. 2. klo 13-15 Meilahden kirkon seurakuntasalissa pastori Sakari Toiviainen kertoo sairaalapapin työstä. Meilahden alueella on maamme suurin terveyspalveluiden keskittymä ja se kasvaa edelleen täyttä vauhtia. Sairaalapapit huolehtivat hyvinkin erilaisten potilaiden sielunhoidollisista tarpeista. Kuulemme myös, mitä tapahtuu vanhalle Lastenlinnalle.

Tiistaina 28. 3. klo 15-17 (huomaa päivä ja aika!) Meilahden kirkon seurakuntasalissa on Naisten Forum kutsunut meidät kuulemaan aiheesta: "Mikä ihmeen some - johdatusta digiaikaan". Pitkän linjan viestintäammattilainen Mikko Saariaho ja geriatri Helka Hosia kertovat asiasta, joka on itsestään selvä nuorille, mutta hankala varttuneemmille.

Sunnuntaina 16.4. klo 11:30 Kallion kirkko

Osallistumme katolisen afrikkalaisen seurakunnan messuun klo 12. Isä Leonard Wobillan vetämä seurakunta toimi vielä viime vuonna Meilahdessa Pyhän Marian kirkossa, mutta sen käytyä ahtaaksi he siirtyivät ekumeenisessa hengessä Kallion kirkkoon. Ohjelmassa on ensin kirkkokahvit kello 11.30, Sieltä siirrymme messuun, jossa koemme, mitä välitön ja iloinen kristillisyys on. Sen jälkeen pastori Esa-Pekka Helanne esittelee Kallion kirkon.

Tiistaina 9.5. Päiväretki Espoon tuomiokirkkoon ja Inkooseen. Ennakkoilmoittautuminen. Hinta 35€. Tarkemmat tiedot tuonnempana.

• Aikuisille Aikuisille

seurakuntapastori
Jalavatie 6 B

Meilahden kirkon alue Yhteiskunnallinen toiminta ja ulkoinen aluetoiminta Yhteiskunnallisen toiminnan ja projektien vs. tiimivastaava