Waste&Feast Café Töölön yhteinen lounas

ti 31.1. klo 12.00 – ti 31.1. klo 13.00

Töölön kirkon seurakuntasali

Seurakunnan edullinen ruokailu ruokahävikkiä hyödyntäen tiistaisin ja torstaisin.

Waste&Feast Café Töölön yhteinen lounas aloitetaan yhteisellä hartaudella 12.00. Aterian hinta on 2€ aikuiselta ja alle 12-vuotiaalta lapselta 1€. Myynnissä on myös 5 kerran ateriakortteja 10€ hintaan.

Ruokailun maksuvälineenä käy käteinen tai etukäteen ostettu ateriakortti. Pankki- ja luottokorttimaksaminen ei ole mahdollista. Varaathan tasarahan.

Waste&Feast -ravintolat tuottavat edullisia ja laadukkaita lounasaterioita käyttäen ekologisesti pääraaka-aineenaan kauppojen ylijäämäruokaa. Saaduista aineksista valmistettu ateria on maistuvaa kotiruokaa ja ruokalistaa emme voi etukäteen antaa. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan ettemme voi ottaa ruokailuissamme huomioon erityisruokavalioita.

Tervetuloa mukaan!

• Aikuisille Aikuisille