Waste&Feast Café Töölö

ke 14.9. klo 14.00 – ke 14.9. klo 16.00

Töölön kirkon seurakuntasali

Kahvila on kohtaamis- ja ajanviettopaikka kaikenikäisille.

Café Töölö tarjoaa kahvilaherkkuja edullisin hinnoin. Kahvilassa vieraillessasi vähennät elintarvikehävikkiä, sillä tuotteemme ovat yritysten ylijäämää. Seurakunnan vapaaehtoiset ylläpitävät kahvilaa. Kulku seurakuntasaliin luiskan kautta, kun liikut lastenvaunujen kanssa, rollaattorilla tai pyörätuolilla.

vapaaehtoistoiminnan koordinaattori
Jalavatie 6 b

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattorina autan ihmisiä etsimään tehtävää seurakunnassa. Töölön seurakunnassa on paljon vapaaehtoistehtäviä, joten meiltä löytyy tekemistä erilaisiin elämäntilanteisiin. Vastaan Töölön ja Temppeliaukion kirkkojen vapaaehtoistoiminnasta. Lisäksi työhöni kuuluu diakonian vapaaehtoistoiminta, mikä tarkoittaa esimerkiksi vapaaehtoisten etsimistä juttu- ja ulkoiluseuraksi vanhuksille. Teen työtä myös vapaaehtoistoiminnan tiimin viestinnän parissa.

Otathan yhteyttä, jos haluat kysyä ja keskustella vapaaehtoistoiminnasta.

Vapaa-ajalla juttelen muiden vanhempien kanssa hiekkalaatikon reunalla. Luen kirjoja ja seuraan uutisia.