Waste&Feast Café Töölön yhteinen lounas

ti 13.9. klo 12.00 – ti 13.9. klo 13.00

Töölön kirkon seurakuntasali

Tervetuloa yhteiselle Waste&Feast lounaalle Töölön kirkolle tiistaisin ja perjantaisin 12-13. Hyödynnämme ruoanlaitossamme ruokahävikkiä yhteistyössä Stadin safkan kanssa. Aterian hinta on aikuiselta 2€ ja alle 12-vuotiailta lapsilta 1€.

Waste&Feast Café Töölön yhteinen lounas kutsuu sinut aterioimaan edullisesti Töölön kirkolla tiistaisin ja perjantaisin 12-13. Syyskautemme on 13.9.-25.11.2022. Aterian hinta on 2€ aikuiselta ja alle 12-vuotiaat syövät 1€:n hintaan. Lisäksi on mahdollisuus ostaa viiden kerran ateriakortteja 10€:n hintaan.

Hyödynnämme ruokahävikkiä, mikä vaikuttaa myönteisesti ilmastonmuutoksen hidastamiseen. Ruokailuissamme yhteisöllisyys on keskiössä, mikä lisää ihmisten hyvinvointia. Emäntämme valmistavat ruokamme kauppojen ja elintarvikevalmistajien hävikkiä hyödyntäen. Yhteistyökumppaninamme on Stadin safka, joka koordinoi Helsingissä ruokahävikin hyödyntämistä. Meillä ei ole ruokalistaa, mutta meillä on aina maistuvaa ruokaa.

• Aikuisille Aikuisille

diakoni