Kesäretki Verlan tehdaskylään

to 4.8. klo 8.30 – to 4.8. klo 18.00

Verlan tehdaskylä

Tule mukaan kesäretkelle elokuussa Kouvolaan Verlan tehdaskylään. Retken hintaan kuuluu bussikuljetukset, opastus, ruokailu ja vapaata aikaa tehdaskylässä.

Tervetuloa diakoniatyön järjestämälle kesäretkelle Kouvolaan, maailmanperintökohde Verlan tehdaskylään metsäteollisuuden alkujuurille torstaina 4.8.2022.

Lähtö Meilahden kirkolta klo 8.30 ja Töölön kirkolta klo 8.50. Paluu noin klo 17.30 mennessä. Retki on suunnattu seurakuntamme alueella asuville. Jos ilmoittautumispaikkoja jää, voi retkelle osallistua myös Töölön seurakunann ulkopuolella asuvat ilmoittautua retkelle. Ohjelmassa on opastettu museokierros, lounas noutopöydästä sekä omaa aikaa alueen itsenäiseen kiertelyyn ja ostosten tekoon käsityöpuodeissa. Retken hinta on 30 € ja maksu kerätään tasarahana bussissa. Ilmoittautuminen ja tiedustelut p. 09 2340 6300. Viimeinen ilmoittautumispäivä on tiistai 26.7. Retkelle mahtuu 32 ilmoittautunutta. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen osallistumisen voi peruuttaa ilmaiseksi vain lääkärintodistuksella. Peruuttamattomasta osallistumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen lähetämme laskun. Retken lounas sisältää alkusalaatin, ylikypsää possunfilettä kermakastikkeella, riisillä tai keitinperunoilla ja kasviksia. Kasvisruokavaihtoehto: vegaaninen ja ruokaisa suolainen vohveli noutopöydän lisukkeiden kera.