Kitaran ja ukulelen soitonopetusta ja yhteissoittoa Kari Pulakan johdolla

ma 7.2. klo 18.00 – ma 7.2. klo 21.00

Temppeliaukion kirkon kerhotilat ja takkahuone

Kerho kokoontuu maanantaisin klo 18-21, ajalla 7.2.- 23.5.2022 Temppeliaukion kirkon takkahuoneessa.

• Ukulele- ja kitaransoiton opetusta klo 18-19
  • Yhteissoittoa klo 19-21

Opetus on maksutonta ja mukaan voi tulla myös kesken kauden! Ukulelen ja kitaran soitonopetuksen jälkeen voi jäädä yhteissoitto ja jamiosuuteen. Siinä soitetaan lähinnä bluegrass-musiikkia, mikä soveltuu erittäin hyvin myös vasta-alkajille. Kappaleet ovat musiikillisesti yksinkertaisia, eli jo muutamalla soinnulla pääsee pitkälle. Jamitteluun ovat tervetulleita myös muut kielisoittimet, kuten kitara, mandoliini, viulu, banjo jne.
    Ryhmä soveltuu siis monille eri kielisoittimille! Kysy lisää Jukalta.
  • Aikuisille Aikuisille
  • Musiikki Musiikki

suntio

Temppeliaukion kirkko

Suntiona saan palvella monissa eri tehtävissä esimerkiksi jumalanpalveluksissa, kirkollisissa toimituksissa ja erilaisissa kirkkokonserteissa sekä Temppeliaukion että Töölön kirkossa. Erityisen mieluisia minulle ovat erilaiset musiikkiprojektit, joita olen saanut olla mukana toteuttamassa. Tällöin minut saattaa löytää vaikkapa miksauspöydän takaa tai bändistä soittamasta. Suntion toimen ohella olen valmistunut teologian maisteriksi kesällä 2020.