Waste&Feast Café Töölön yhteinen lounas

ti 25.1. klo 12.00 – ti 25.1. klo 13.00

Töölön kirkon seurakuntasali

Seurakunnan edullinen ruokailu ruokahävikkiä hyödyntäen tammikuussa noutomyyntinä. Myytäviä annoksia on rajallinen määrä.

Waste&Feast Café Töölön yhteinen lounas noutomyyntinä tiistiaisin ja perjantaisin 12-13 tammikuussa, tiukentuneiden koronarajoitusten voimassaoloaikana. Myynti tapahtuu Töölön kirkon terassilta. Noutoaterian hinta on 2€ ja maksetaan tasarahalla yhteisvastuukeräyslippaaseen. Aterian hintaan kuuluu ruoka-annos ja hävikkileipä/pulla, mikäli niitä on saatavilla. Otathan mukaan oman kassin, johon voit nämä pakata. Halutessasi tukea vuoden 2022 Yhteisvastuukeräystä, voit lahjoittaa lippaaseen myös haluamasi summan ruokamaksun yhteydessä. Pankki- ja luottokorttimaksaminen ei ole mahdollista. Lisätietoa vuoden 2022 Yhteisvastuukeräyksestä löydät tästä.

Waste&Feast -ravintolat tuottavat edullisia ja laadukkaita lounasaterioita käyttäen ekologisesti pääraaka-aineenaan kauppojen ylijäämäruokaa. Saaduista aineksista valmistettu ateria on maistuvaa kotiruokaa. Tervetuloa mukaan!

diakoni
Mechelininkatu 32 a B