Messu Töölön kirkossa klo 12

su 16.1. klo 12.00 – su 16.1. klo 13.30
Kuvassa on Töölön kirkon kupolin maalaus Betlehemin tähti.

Töölön kirkko

2. sunnuntai loppiaisesta - Jeesus ilmaisee jumalallisen voimansa. Messuun saa aikavälillä 28.12.2021-17.1.2022 osallistua max. 30 ihmistä.

Pappina Virva Krans, kanttorina Lasse Mäki. Messussa mukana rippikouluryhmä Huikko 1.

Kolehti kerätään Kristinuskon perusteet -kurssien järjestämiseen Inkerin kirkon rovastikunnissa ja seurakunnissa.

Messuun saa aikavälillä 28.12.2021-17.1.2022 osallistua max. 30 ihmistä. Samoin kirkkokahvien viettäminen messun yhteydessä on tauolla tämän ajan.

Temppeliaukion kirkon messuun voi osallistua lisäksi suorana lähetyksenä Töölön seurakunnan YouTube-kanavalla sunnuntaisin kello 10. Katsoaksesi lähetystä koko näytöllä klikkaa valitsemasi messulähetyksen alalaidassa olevaa ruutu-symbolia (koko näyttö) tai paina näppäimistöltäsi f-näppäintä lähetyksen ollessa käynnissä. Mobiiliselaimella kosketa videon otsaketekstiä, niin selaimesi avaa lähetyksen ja saat avattua lähetyksen siellä koko näytölle.

Kuva: Juha Martinmaa

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä