Waste & Feast Café Töölön yhteinen lounas

ti 23.11. klo 12.00 – ti 23.11. klo 13.00

Töölön kirkon seurakuntasali

Ruokahävikkiä hyödyntäen ja yhdessä aterioimme edullisesti Töölön kirkolla. Terveysturvallisuus on huomioitu paikkamäärää rajoittamalla sekä huolehtimalla turvaväleistä.

Töölön kirkolla aterioimme yhdessä kahdesti viikossa, tiistaisin ja perjantaisin 12-13. Aterian hinta aikuiselta on kaksi euroa ja alle 12 vuotiaalta lapselta yhden euron.

Seurkuntamme tiloissa on voimassa vahva maskisuositus ja pyydämme, että osallistut toimintaamme terveenä. Muistutamme myös myös hyvästä käsihygieniasta.

Olemme mukana pienentämässä ruokahävikkiä ja hyödynämme ylijäämäruokaa yhteistyössä Stadin safkan kanssa. Samalla kannamme vastuutamme luonnosta ja sen hyvinvoinnista. Syksyn ruokailuista emme julkaise ruokalistaa ja huomioithan ettemme voi huomioida ruokailutoiminnassamme erityisruokavalioita.

Tule mukaan aterioimaan yhdessä Töölön kirkolle!

• Aikuisille Aikuisille

diakoni