Miesten Maanantaiseura

ma 11.10. klo 13.00 – ma 11.10. klo 15.00

Meilahden kirkon seurakuntasali ja aula

11.10 Jaakko Frösén: ”Petran hiiltyneet papyrukset. Mihin ne johtivat?”

Seura on varttuneiden miesten kristillis-yhteiskunnallinen keskutelufoorumi. Vetäjänä Anssi Saura, anssi.saura@gmail.com

Syksyn ohjelma:

13.9. Pipliaseuran toiminnanjohtaja Markku Kotila: ”Uusi Raamatunkäännös”.  Aiheeseen voi tutustua lataamalla puhelimeen ilmaisen  Pipilia-sovelluksen.

11.10 Jaakko Frösén: ”Petran hiiltyneet papyrukset. Mihin ne johtivat?” Professori Frösén työryhmineen on onnistunut lukemaan hiiltyneitä papyruksia Etelä-Jordanian Petrasta. Nyt turistikohteena tunnettu Petra, oli huomattava kaupunki apostoli Paavalin toiminnan aikana ja sen jälkeisinä vuosisatoina.

8.11. Mirja Saari: ”Eino Pinomaa ja Pinomaa-Gulinien osuus kirkkomme vaiheissa” Professori Saari on seuran perustajan Eino Pinomaan sisar. Miesten maanantaiseura täytti 30 vuotta tämän vuoden tammikuussa. Nyt muistamme yhteisesti Einoa.

29.11. Joulujuhla Rastilla Ruskeasuolla. Kirkkoherra Hannu Ronimus alustaa aiheesta ”Taisteleva kirkko”

seurakuntapastori
Jalavatie 6 B

Meilahden kirkon alue Yhteiskunnallinen toiminta ja ulkoinen aluetoiminta Yhteiskunnallisen toiminnan ja projektien vs. tiimivastaava