Messu Temppeliaukion kirkossa klo 10

su 25.7. klo 10.00 – su 25.7. klo 11.30
Temppeliaukion kirkon alttari, jolla palaa kaksi kynttilää.

Temppeliaukion kirkko

9. sunnuntai helluntaista. Totuus ja harha.

Selebrantti: Kuusisto, kanttori: Vuorio

Kolehti: Lapsiperheiden vanhempien tukemiseen Lasten ja nuorten keskus ry:n kautta.

Seurakunnan toimintaa koskevat henkilömäärärajoitukset poistuivat 15.6.2021. Tilaisuuksissa on kuitenkin yhä vahva maskisuositus. Messun jälkeen tarjoillaan kirkkokahvit seurakuntasalissa.

Kuva: Juha Martinmaa

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

seurakuntapastori
Topeliuksenkatu 4

Töölön kirkon alue. Lapsi- ja perhetyön pappi.

Olen 34-vuotias lapsi- ja perhetyön pappi. Vastaan Töölön kirkon messu- ja musiikkielämästä, mutta työskentelen laajasti koko seurakuntamme alueella. Messujen ja toimitusten lisäksi voit bongata minut esimerkiksi perhe- ja puuhamessuissa, koulujen ja päiväkotien kirkoissa, Meilahden esikoisvauvakerhossa tai vaikka perheleirillä.
Luonteeltani olen iloinen ja sosiaalinen. Tasa-arvo, ihmisoikeudet ja lasten oikeudet ovat minulle tärkeitä arvoja. Palvelenkin kaikkia pareja ja kaikenlaisia perheitä tasa-arvoisesti. Pappisvihkimykseni sain tammikuussa 2018, sitä ennen toimin toisessa ammatissani opettajana. Vapaa-aikani vietän 4-vuotiaan lapseni kanssa, lenkillä tai musiikin parissa.
Tule rohkeasti juttelemaan!