Messu Töölön kirkossa klo 12

su 27.6. klo 12.00 – su 27.6. klo 13.00
Kuvassa on Töölön kirkon alttari, joka on puettu vihreään alttarivaatteeseen. Alttarilla on kaksi kynttilää ja kukkia maljakossa. Alttarin yläpuolella puusta veistetty kuva ristiinnaulitusta Jeesuksesta.

Töölön kirkko

5. sunnuntai helluntaista. Armahtakaa!

Liturgia ja saarna: Otto Alanen

Kanttori: Pete Vuorio

Töölön kirkon messuun otetaan rajoitusten puitteissa kerralla 30 osallistujaa.  Noudatamme messussa voimassa olevia turvallisuusmääräyksiä.

Kesäkaudella 2021 Töölön kirkossa vietetään messua kuukauden toisena ja neljäntenä sunnuntaina klo 12.

Temppeliaukion kirkossa messua vietetään joka sunnuntai klo 10. Temppeliaukion kirkon messuun voi osallistua lisäksi suorana lähetyksenä Töölön seurakunnan YouTube-kanavalla. Katsoaksesi lähetystä koko näytöllä klikkaa valitsemasi messulähetyksen alalaidassa olevaa ruutu-symbolia (koko näyttö) tai paina näppäimistöltäsi f-näppäintä lähetyksen ollessa käynnissä. Mobiiliselaimella kosketa videon otsaketekstiä, niin selaimesi avaa lähetyksen ja saat avattua lähetyksen siellä koko näytölle.

Kuva: Juha Martinmaa

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

turisti- ja kauppakeskuspappi / Tourist and Shopping Mall Priest
Lutherinkatu 3

Fokus, Mall of Tripla Pasila & Temppeliaukion kirkko. Virkavapaalla 31.5.2024 asti.