varhaisnuorisotyönohjaaja

Meilahden kirkko

seurakuntapastori
Pasilan Asema-aukio 1 A

Fokuksen toiminnasta vastaava, lapsi- ja perhetyön pappi. Pasilan ja Ruskeasuon alue

Toimin pappina Fokuksessa Triplan kauppakeskuksessa. Sieltä minut voi löytää vaikkapa päivystämästä tai lasten kerhoista. Lapsi- ja perhetyö on lähellä sydäntäni ja olen tehnyt sitä jo useamman vuoden ajan. On tärkeää, että voimme seurakuntana olla osana lapsiperheiden elämää. Toimituksissa ja messuissa palvelen eri puolilla Töölön seurakuntaa. Erityisesti kastetoimitukset, joissa kohdataan uuden elämän ihme, puhuttelevat minua. Vastaan messu- ja musiikkielämässä  Länsi-Pasilan ja Ruskeasuon alueista. Teen myös yhteistyötä alueen koulujen ja päiväkotien kanssa. Vapaa-ajalla minut voi löytää esimerkiksi Keskuspuistosta tai Stadikalta, myös lukeminen on minulle mieleistä. Hymyillään, kun tavataan!