Messu Töölön kirkossa klo 12 - HUOM! Muuttuneet tiedot

Töölön kirkko

1. adventtisunnuntai. Hoosianna! KATSO MUUTTUNEET TIEDOT ALTA

Tiedote muutoksista 28.11.:

Kirkkotilassa voi rajoitusten puitteissa olla yhtä aikaa vain 20 henkeä.

Tilaisuudessa ei vietetä ehtoollista, vaan kyseessä on ensimmäisen adventin Hoosianna-hartaus.

Pastori Tuomas Meurman on estynyt saarnaamasta tilaisuudessa.

Liturgia: Matilda Hakkarainen, saarna: Tuomas Meurman
Kanttori: Tuomas Karjalainen

Rakenna joulupuu -keräys esillä messussa:

Tee hyvää ja auta seurakuntamme alueella asuvia vähävaraisia perheitä sekä yksinäisiä aikuisia lahjahankinnoissa Rakenna joulupuu keräyksen kautta 23.11.-4.12. Voit toimittaa S-ryhmän lahjakortin arvoltaan 30-50€ Töölön seurakunnan kirkkoherran viraston postilaatikkoon, Meilahden kirkon seurakuntatoimiston postiluukkuun sekä Töölön seurakunnan monitoimitila Fokukseen työntekijälle 4.12.mennessä. Tule siunaamaan keräyksemme ja kuulemaan keräyksestä lisää 1. adventtimessuun. Kysy lisää muista auttamismahdollisuuksista p. arkisin 09 2340 6318.

Koronatinateen vuoksi emme järjestä toistaiseksi kirkkokahveja messujen yhteydessä. Noudatamme messussa voimassa olevia turvallisuusmääräyksiä.

Tervetuloa!

Kuva: Juha Martinmaa