Messu Temppeliaukion kirkossa klo 10

su 29.11. klo 10.00 – su 29.11. klo 11.30
Temppeliaukion kirkon alttari, jolla palaa kaksi kynttilää.

Temppeliaukion kirkko

1. Adventtisunnuntai. Kuninkaasi tulee nöyränä.

L: Santeri Kaleva, s: Jari Leinonen, k: Leena Tiitu, u: Henri Hersta. Tapiolan kuoro, joht. Anna Matvejeff-Haapaniemi.

Kolehti: Pakolaisten auttamiseen muun muassa tukemalla toimeentulon hankkimista ja tarjoamalla lapsille mahdollisuuksia palata kouluun Kirkon Ulkomaanavun kautta.

Kirkkokahveja ei tarjoilla toistaiseksi. Noudatamme messussa voimassa olevia turvallisuusmääräyksiä.

Rakenna Joulupuu-keräys alkaa. Temppeliaukion kirkolla mukana diakoni Maija Åker.

Tee hyvää ja auta seurakuntamme alueella asuvia vähävaraisia perheitä sekä yksinäisiä aikuisia lahjahankinnoissa Rakenna joulupuu keräyksen kautta 23.11.-4.12. Voit toimittaa S-ryhmän lahjakortin arvoltaan 30-50€ Töölön seurakunnan kirkkoherran viraston postilaatikkoon, Meilahden kirkon seurakuntatoimiston postiluukkuun sekä Töölön seurakunnan monitoimitila Fokukseen työntekijälle 4.12.mennessä. Tule siunaamaan keräyksemme ja kuulemaan keräyksestä lisää 1. adventtimessuun Temppeliaukion kirkkoon klo 10. Kysy lisää muista auttamismahdollisuuksista p. arkisin 09 2340 6318.

Temppeliaukion kirkon messuun voi osallistua lisäksi suorana lähetyksenä Töölön seurakunnan YouTube-kanavalla sunnuntaisin kello 10. Katsoaksesi lähetystä koko näytöllä klikkaa valitsemasi messulähetyksen alalaidassa olevaa ruutu-symbolia (koko näyttö) tai paina näppäimistöltäsi f-näppäintä lähetyksen ollessa käynnissä. Mobiiliselaimella kosketa videon otsaketekstiä, niin selaimesi avaa lähetyksen ja saat avattua lähetyksen siellä koko näytölle.

Kuva: Juha Martinmaa

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä