Game on! -viikonloppuleiri 20.-22.11.

pe 20.11. klo 17.00 – su 22.11. klo 15.02
Kuvassa tarroina siili ja let's go -teksti. Kuvassa on kirjoitettuna: 1.-4.-luokkalaisille, Game on! Viikonloppuleiri sekä leiriaika ja -paikka eli 20.-22.11.Kesijärven leirikeskus, Launonen Loppi.

Kesijärven leirikeskus, Launonen/Loppi

Ilmoittautuminen on päättynyt

Sinä, 1.-4.-luokkalainen! Lähde mukaan leirille! Viikonloppuleirin teemana on pelit ja pelailu yleisesti!

Leirillä pelataan niin sisällä kuin ulkona. Totta kai leirillä tehdään muutakin, kuten syödään, leikitään, saunotaan ja voit käydä pulahtamassa viileässä kesijärvessä. Leirillä myös klassikkona on nuotioilta ja leirimuiston askartelu tai nikkarointi. Mitä se tällä kertaa on? Se selviää leirillä.

Leiri on tarkoitettu 1.-4.-luokkalaisille. Leirille otetaan myös normaalia pienempi leiriläisiä ja kokoajan muuttuvan koronatilanteen takia muutoksista tiedotetaan heti ilmoittautuneiden perheille. (Huom! vanhempien lasten 5.-7.-luokkalaisten leiri on 4.-6.12. löydät leirin tapahtumakalenterista).

Leirin hinta on 50€ (sis. kuljetukset, ruuat, majoituksen, materiaalit ja tapaturmavakuutuksen).

Leiri toteutetaan yhdessä naapuriseurakuntien: Kallion ja Paavalin. Leirille lähtee Töölöstä Karo, Kalliosta Tytti ja Paavalista Saara.

Lisätietoa leiristä:

Karoliina "Karo" Aalto, 050 408 1985 tai karoliina.aalto@evl.fi