Avoin perhekerho Meilahden kirkolla

ti 27.10. klo 10.00 – ti 27.10. klo 11.30

Meilahden kirkko

Tiistaisin avoin perhekerho kokoaa perheitä Meilahden kirkolle. Avoin perhekerho kokoontuu ns. Meilahden kirkon Kaksiossa ja Liikuntasalissa, jonne käynti on Meilahden ala-asteen puolelta.

Avoimet perhekerhot ovat nimensä mukaan avoimia, joten ne eivät vaadi ennakkoilmoittautumista. Ne ovat myös maksuttomia. Perhekerhoon voi tulla yhden tai useamman lapsen kanssa, oli kyseessä sitten vauva tai jo vähän vanhempi taapero tai pienokainen. Perhekerhossa pääset tutustumaan alueen muihin lapsiperheisiin ja jakamaan lapsiperhearjen ihanuutta ja haasteita.

Meilahden kirkon tiistain perhekerho koontuu syyskaudella 8.9.-8.12. joka tiistai, paitsi syyslomaviikolla 42. Perhekerhon vetäjinä toimivat Arja Lounio-Jääskä sekä Reija Lind, jotka antavat mielellään toiminnasta lisätietoja.

Tervetuloa!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille