Samalle polulle: eväitä parisuhteen reppuun -parisuhdekurssi verkossa

ma 26.10. klo 17.30 – ma 26.10. klo 19.30

Töölön kirkon seurakuntasali

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lyhyt verkkokurssi parisuhteen vahvistamiseksi. Ilmoittaudu 20.10. mennessä Anna Ålanderille, annakari.alander@gmail.com, puh. 045 1801 404, tai Liisa Välilälle, liisa.valila@evl.fi, puh. 050 3698 741.

"Samalle polulle" on voimavarakeskeiselle verkkokurssi parisuhteen teemojen äärellä. Kurssin teemoja ovat parisuhteen hyvinvointi, vuorovaikutustaidot, erilaisuus sekä suhteen hoitaminen ja vahvistaminen. Kurssi sopii kaikenikäisille ja eri elämäntilanteissa oleville pariskunnille. Kurssilla emme käy ryhmäkeskusteluja.

Kurssi järjestetään verkossa maanantaisin 26.10., 9.11., 16.11. ja 30.11. kello 17.30–19.30. Kurssi toteutetaan Teams-sovelluksella. Mukaan pääset saamallasi linkillä.

Kurssin materiaalimaksu on 20 euroa/pariskunta. Kurssin ohjaavat Töölön seurakunnan vapaaehtoiset Liisa ja Juha Välilä sekä Anna ja Kari Ålander.

Kurssi oli alun perin tarkoitus järjestää Töölön kirkolla, mutta koronaviruksen leviämisen ennaltaehkäisemiseksi kurssi siirrettiin verkkoon.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 20.10. mennessä: Anna Ålander, annakari.alander@gmail.com, puh. 045 1801 404, tai Liisa Välilä, liisa.valila@evl.fi, puh. 050 3698 741.

Tervetuloa!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Mennään eteenpäin ry, Töölön seurakunnan aikuistyö ja perhetyö

seurakuntapastori
Topeliuksenkatu 4

Töölön kirkon alue. Lapsi- ja perhetyön pappi.

Olen 34-vuotias lapsi- ja perhetyön pappi. Vastaan Töölön kirkon messu- ja musiikkielämästä, mutta työskentelen laajasti koko seurakuntamme alueella. Messujen ja toimitusten lisäksi voit bongata minut esimerkiksi perhe- ja puuhamessuissa, koulujen ja päiväkotien kirkoissa, Meilahden esikoisvauvakerhossa tai vaikka perheleirillä.
Luonteeltani olen iloinen ja sosiaalinen. Tasa-arvo, ihmisoikeudet ja lasten oikeudet ovat minulle tärkeitä arvoja. Palvelenkin kaikkia pareja ja kaikenlaisia perheitä tasa-arvoisesti. Pappisvihkimykseni sain tammikuussa 2018, sitä ennen toimin toisessa ammatissani opettajana. Vapaa-aikani vietän 4-vuotiaan lapseni kanssa, lenkillä tai musiikin parissa.
Tule rohkeasti juttelemaan!