Töölön kirkko 90 vuotta: Slangikonsertti

la 24.10. klo 17.00 – la 24.10.
Töölön kirkko 90 vuotta 2020. Logossa on vaaleanpunaisella pohjalla valkoinen piirroskuva Töölön kirkosta.

Töölön kirkko

#töölönkirkko90

Tapahtumassa esiintyvät muun muassa muusikko Harri Saksala muusikko Mikko Heleniuksen säestämänä sekä muusikko Vesa Nuotio. Ohjelmassa on myös muutama yhteislaulu. Tapahtumassa on maskisuositus. Ohjelmassa on myös Stadin Slangi ry:n puheenjohtajan tervehdys 90-vuotiaalle kirkolle.

Slangikuoro ei esiinny tapahtumassa koronavirustilanteen vuoksi.

Slangikonserttia ennen kello 16 Stadin Slangi ry:n Markku Jalonen kertoo Stadin mestat ennen ja nyt -valokuvanäyttelyn kuvista. Noudatamme tapahtumissa voimassa olevia turvallisuusmääräyksiä.

Tapahtuma on osa Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuoden tapahtumia. Töölön kirkko täytti 90 vuotta huhtikuussa 2020. Jaa tunnelmasi juhlavuoden tapahtumista sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #töölönkirkko90.

• Musiikki Musiikki

Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuosi -tapahtuma Facebookissa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta