Töölön kirkko 90 vuotta: Stadin mestat ennen ja nyt -valokuvanäyttely

pe 16.10. klo 0.00 – pe 30.10. klo 0.00
Töölön kirkko 90 vuotta 2020. Logossa on vaaleanpunaisella pohjalla valkoinen piirroskuva Töölön kirkosta.

Töölön kirkko

#töölönkirkko90

Stadin Slangi ry:n Stadin mestat ennen ja nyt -valokuvanäyttely on nähtävillä 16.–30.10. kirkon toiminnan mukaisina aukioloaikoina. Soitathan seurakuntasalin ovisummeria, mikäli ovi on lukossa.

Valokuvaaja Signe Brander (1869–1942) kuvasi häviävää ja muuttuvaa Helsinkiä kuten rakennuksia, tapahtumia ja välähdyksiä helsinkiläisestä kaupunkilaiselämästä. Vuosina 1907–1913 Brander kuvasi noin tuhat valokuvaa muun muassa Helsingin muinaismuistolautakunnalle ja kaupunginmuseolle.

Noudatamme tapahtumassa voimassa olevia turvallisuusmääräyksiä. Tapahtuma on osa Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuoden tapahtumia. Töölön kirkko täytti 90 vuotta huhtikuussa 2020. Jaa tunnelmasi juhlavuoden tapahtumista sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #töölönkirkko90.

• Aikuisille Aikuisille

Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuosi -tapahtuma Facebookissa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta