Avoin perhekerho Kerhiksellä

pe 9.10. klo 10.00 – pe 9.10. klo 11.30
Vanhempia istuu sohvalla ja heillä on vauvoja sylissä. Lattialla ryömii lapsia lelujen seassa.

Kerhis

Tule tutustumaan alueen muihin vanhempiin, isovanhempiin ja hoitajiin rennon jutustelun ja kahvittelun merkeissä. Ohjelmassa on myös vapaata leikkiä. Avoin perhekerho on ilmainen ja siihen ei tarvitse ilmoittautua.

Tule tutustumaan alueen muihin vanhempiin, isovanhempiin ja hoitajiin rennon jutustelun ja kahvittelun merkeissä. Avoin perhekerho on ilmainen ja siihen ei tarvitse ilmoittautua.

Kerhiksellä kokoontuu avoin perhekerho perjantaisin klo 10-11.30. Kevätkaudella 2021 kerho kokoontuu joka perjantai 15.1.-7.5. välisenä aikana, paitsi hiihtolomaviikolla 8.

Perhekerhossa lapset saavat leikkiä ja vanhemmilla on mahdollisuus jakaa keskenään lapsiperheen arkea. Tule mukaan matalalla kynnyksellä!

Ohjaajina toimivat samat tutut Satu ja Sirpa, jotka antavat mielellään perhekerhosta lisää tietoja.

Tervetuloa!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille